Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tvers over USA med TMS

Startet av Mr.G, onsdag 29. januar 2014, klokken 12:08

« forrige - neste »

Gusse

Jeg har kjørt 2600km, og sjåfør setet mitt har også samme tendens :o
Andre setene som ikke brukes like mye ;) , er mere slette og fine.

Milzit

Sitat fra: Tai på torsdag 23. januar 2014, klokken 00:03
Synes det ser vanlig ut jeg... Hvor lenge har du hatt bilen og hvor langt har du kjørt?

Tai
6500 km.

OK.  Ja, tenkte på at de skrukkete ja.

Greit å vite om dette er normalen og flere har slike seter. I følge tråden jeg linket til på detailer club var dette ikke normalt.

Dere har ikke gjort noe behandling av setene?

teslaslaven

Sitat fra: Milzit på torsdag 23. januar 2014, klokken 16:51
6500 km.

Greit å vite om dette er normalen og flere har slike seter. I følge tråden jeg linket til på detailer club var dette ikke normalt.

Identiske seter til meg også, har de samme skrukkene og tror det er normalt. Har behandlet to ganger med Swissvax skinnkrem.

Milzit

Sitat fra: teslaslaven på torsdag 23. januar 2014, klokken 18:30
Sitat fra: Milzit på torsdag 23. januar 2014, klokken 16:51
6500 km.

Identiske seter til meg også, har de samme skrukkene og tror det er normalt. Har behandlet to ganger med Swissvax skinnkrem.
Har du link/navn på produktet du brukte?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA