Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Umc ladeproblem (feilmld og 12v død) også med Mennekes kabler?

Startet av Lurvine, søndag 26. januar 2014, klokken 20:50

« forrige - neste »

Schled

Tja, den er totalt forskjellig fra min andre Garmin GPS. Både når det gjelder menyer, kart detaljer, og oppdateringer.
Så hadde det ikke stått Garmin på den vil jeg ikke hatt sjangs til å gjette at det er en Garmin.

Burde ha stått Navigon på den. (Navigon er litt "firstprice", Garmin synes jeg.) Jeg klarer ikke helt å se at det er det samme. Synes Garmin har gjort en tabbe ved å sette sitt navn på den.

Men det er jo bare min meninge da....
:D
2014 VW e-up
2018 Hyundai Kona Electric

03sib113

Sitat fra: Elmo på fredag 04. juli 2014, klokken 14:53
Alle eUp produsert etter 1.jan 14 har DAB+.   Før det så var det ekstrautstyr.  Vår bil levert i uke 02/14 har ikke :(

Dette fikk jeg svar på før jeg handlet.. "Introbilene", dvs de første som ble bestilt kunne IKKE velge DAB. Da måtte man isåfall avbestilt bilen, bestilt på nytt senere. Akkurat når vet jeg ikke. En liten periode var det ekstrautstyr, men så ble det vel standard.. Jeg masa mye på selger om dette, og hun ga jo forklaring. Virker grei nok den...
Tungsten E-Up!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA