Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 4 eller 5 års nybilgaranti?

Startet av Gusse, søndag 26. januar 2014, klokken 19:34

« forrige - neste »

Gusse

Naar jeg aapnet bilen i dag(ja jeg skriver i bilen, derav manglende bokstaver), sa var det en ny software klar for nedlasting. Hadde ikke muligheten til aa laste ned selv for i kveld, saa jeg lurer paa om noen har gjort det, og kan dele innholdet?

Oreo

Iflg. teknisk support skulle det komme en oppdatering i natt ja. Vil tro det har med ladeproblemer, om ikke løst ennå, kanskje en forbedring får vi håpe. Ikke sjekket selv ennå.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

sondell

Aha. Skal gå ut å sjekke. Starter oppdatering hvis det har kommet.

Muffinman

Tar ikke sjansen før dere andre har testet den ut. Redd for nye Tesla-features....


Harlex

Ingen oppdatering tilgjengelig her ???
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

sondell


Elmo

Swedish quality - det er vel en Volvo ?   ;)

Sitat fra: Muffinman på søndag 19. januar 2014, klokken 10:49
Tar ikke sjansen før dere andre har testet den ut. Redd for nye Tesla-features....


Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Havebigfun

ikke kommet her heller- vi får håpe oppdateringen er tilstrekkelig gjennomtestet.
Litt underlig at den kommer rett etter at det er stor mediafokus på ladeproblematikken.
Jeg har også fått sagt at den skulle komme ila. natten som var og at den løser > 90 % av ladeproblemene- vi får håpe den informasjonen er nærheten av sannheten 8)

rakriste

overhørte noe på skøyen forrige uka om at det var offisielt først i morgen (mandag) trolig dreide det seg nok om ytterligere en oppdatering. fikk ikke med meg så mye detaljer uten om det.
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

FThorsen

Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

Gusse

Kan virke som om at det er bare meg som har fått oppdateringen. Kanskje det er en"Gusse" oppdatering?
Mulig de har analysert kjøringen min den siste måneden, og sette det hensiktsmessig å oppdatere min bil ;D

Havebigfun

Sitat fra: Gusse på søndag 19. januar 2014, klokken 12:31
Kan virke som om at det er bare meg som har fått oppdateringen. Kanskje det er en"Gusse" oppdatering?
Mulig de har analysert kjøringen min den siste måneden, og sette det hensiktsmessig å oppdatere min bil ;D
Av det vokser en viss forpliktelse til å installere og teste ut den nye FW slik at vi andre vet hva vi kan glede oss til 8)

peskareta

Oppdatering installert! Tok 30min kanskje.

Har hatt de typiske feilene ved full charge/vedlikeholdslading som gir feil.

1) For første gang har jeg nå klart å starte lading etter complete charge fra visible tesla.

Sto en stund på 1A før den gikk opp til 13A (satt til max 16A) på blåplugg 32A

2) start og stopp via visible tesla gikk flott! Gikk nå helt opp til 15A. (min max var 16)

Gode nyheter!
Gleder meg til å se når den betegner seg som full nå - hva skjer?

Eier av S85 siden nov 2013.solgt. Nå S85D til lading.

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Bjørn

Sitat fra: peskareta på søndag 19. januar 2014, klokken 12:44
Oppdatering installert! Tok 30min kanskje.

Har hatt de typiske feilene ved full charge/vedlikeholdslading som gir feil.

1) For første gang har jeg nå klart å starte lading etter complete charge fra visible tesla.

Sto en stund på 1A før den gikk opp til 13A (satt til max 16A) på blåplugg 32A

2) start og stopp via visible tesla gikk flott! Gikk nå helt opp til 15A. (min max var 16)

Gode nyheter!
Gleder meg til å se når den betegner seg som full nå - hva skjer?

Og hva skjer om du setter den opp til 32A...?! står den fremdeles på 15A.. er det store spm..  ???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA