Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Kjell Leaf, søndag 26. januar 2014, klokken 19:23

« forrige - neste »

Kjell Leaf

Hvor er det gratis å parkere, og hvordan vet man at det er det?
Jeg skal f.eks innom Haugesund sykehus en tur, er det gratis å parkere der?
Hva med Markedet i Haugesund, parkeringshus under kjøpesenteret, er det senterets parkering eller kommunal? Må jeg betale om det er senterets eiendom ? Hvordan vite om en parkering er kommunal eller ikke ?
Jeg føler meg av og til usikker på om jeg skal betale eller ikke, kan noen gi gode råd ?
På forhånd tusen takk ;D
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

knutgrr

Blå P-skilt er kommunale. Andre (ofte sorte) er private.
Husk å vær obs på evt. maksimums-tider på parkeringsplassen.
Parkeringshus med bom i Stavanger er ikke gratis, selv om de er kommunale.
Leaf levert desember 2013. Stavanger/Sola.

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

VG

Sitat fra: Kjell Leaf på søndag 19. januar 2014, klokken 10:24
Hvor er det gratis å parkere, og hvordan vet man at det er det?
Jeg skal f.eks innom Haugesund sykehus en tur, er det gratis å parkere der?
Hva med Markedet i Haugesund, parkeringshus under kjøpesenteret, er det senterets parkering eller kommunal? Må jeg betale om det er senterets eiendom ? Hvordan vite om en parkering er kommunal eller ikke ?
Jeg føler meg av og til usikker på om jeg skal betale eller ikke, kan noen gi gode råd ?
På forhånd tusen takk ;D
Hei, et tips for Haugesund, tror kommunen der bruker store grønne skilt på de kommunale. Du finner og kart over de kommunale på nettsiden til kommunen.
Forresten den under Markedet er ikke kommunal, har en kollega som fikk bot der mens han stod på lading der..
Haugesund
Sort Leaf, januar 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA