Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hestekrefter performance

Startet av dinbilpartner.no, torsdag 23. januar 2014, klokken 21:28

« forrige - neste »

Mhal

Eller bedre Rv 13 til Ropeid for så å kjøre mot Haugesund og E39 men det er drøyt 30 mil.

erot

Ok, takk. Men med begrenset lading i Sandnes, der jeg kommer til å være 2-3 timer før retur, så ser vel dette litt mørkt ut :(

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Annet alternativ for å komme over Boknafjorden er ferja Nedstrand - Judaberg (sambandet Jelsa-Nedstrand-Judaberg-Fogn), men dessverre alt for få avganger. Lurt å planlegge inn denne om det er melding om sterk kuling eller mer over fjorden.
http://www.norled.no/Default.aspx?pageid=1182

erot

Har utsatt turen. Mtp lading regner jeg med dette ikke er problem lenger om et års tid.

bb

Tur retur skal gå bare bra. Første halvdel av turen bør du ligge i maks 80 km/t for å bygge opp litt margin. På turen hjem kan du sikkert guffe på litt når du ser hvordan du ligger an. Husk å bruke range mode og ha ca. 19 grader i bilen.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

eclipse

Sitat fra: Sulle på fredag 17. januar 2014, klokken 00:32
Mulig innlegget mitt over så litt omstendelig ut, men det var klipp & lim fra Lyse sin nettside...

Liker at du både spør og svarer :-)

Jeg snakket med Tesla Service Stavanger og han skulle sjekke når Europeisk Chademo adapter var klart. Q2 2014 var svaret, men det tar jeg med en klype salt.

I følge Teslas Hurtigladekart så vil strekningen Lyngdal - Bergen være dekket vinteren 2014 (om et år). Vi får håpe stasjonen kommer på Stord eller Aksdal
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

TerjeV

Dersom det kan være til hjelp så kan jeg anvise et 400V uttak utendørs på Forus, (også natt og helg), men det krever rødt adapter og da kan en vel også lade hos Tesla i samme området dersom de holder ord ;-)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA