Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Første dager i en i3, og litt om utstyret

Startet av kjølholdt, torsdag 23. januar 2014, klokken 18:54

« forrige - neste »

eledille

Dette er et kjempebra tiltak, håper de andre Tesla-butikkene følger opp initiativet!
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Cirion

Sitat fra: Hans Håvard Kvisle på fredag 17. januar 2014, klokken 11:30
Da er semihurtigladeren utafor Sønnico i Bergen oppdatert inn i ladestasjonsdatabasen i NOBIL. Tusen takk til den som tipsa. Om kort tid er det f.eks. mulig å se den på spesialkartet for Model S:
http://www.ladestasjoner.no/hurtiglading/model-s-ladekart
Får ikke det kartet til å virke nå... Ingen stasjoner. Bug?
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Havebigfun

Sitat fra: Cirion på fredag 17. januar 2014, klokken 13:35
Sitat fra: Hans Håvard Kvisle på fredag 17. januar 2014, klokken 11:30
Da er semihurtigladeren utafor Sønnico i Bergen oppdatert inn i ladestasjonsdatabasen i NOBIL. Tusen takk til den som tipsa. Om kort tid er det f.eks. mulig å se den på spesialkartet for Model S:
http://www.ladestasjoner.no/hurtiglading/model-s-ladekart
funker hos meg :)

Bjørn

Sitat fra: eledille på fredag 17. januar 2014, klokken 12:35
Dette er et kjempebra tiltak, håper de andre Tesla-butikkene følger opp initiativet!

Tesla i Trondheim har hatt 3-4 11kw plasser siden i sommer.. :) og nå også en Salto 22kw boks  :D

Orcuz

Fantastisk! På turen jeg skal ta i påsken (om jeg har fått bil) var eneste bekymring lading i Stavanger og Bergen. Da var problemet løst =D

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Hans Håvard Kvisle

Sitat fra: Cirion på fredag 17. januar 2014, klokken 13:35

Var en bug noen timer på fredag. Sorry. Men vi fiksa det :D
St.Hanshaugen

christian1986

Perfekt for oss som bare har 10a hjemme og skal på langtur. Senest forrige helg klarte jeg ikke komme helt i mål med range charge over natten:P...

Muffinman

Sitat fra: Bjørn på fredag 17. januar 2014, klokken 19:43
Sitat fra: eledille på fredag 17. januar 2014, klokken 12:35

Tesla i Trondheim har hatt 3-4 11kw plasser siden i sommer.. :) og nå også en Salto 22kw boks  :D
Er vel ikke til fri benyttelse disse, må vel avtales først? Uansett greit at de kan gjøre dette så lenge de ikke kan levere rødklumpen. Kan vel hjelpe noen av oss slik. Står saltoboksen i kjelleren også?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA