Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Rio, torsdag 23. januar 2014, klokken 05:43

« forrige - neste »

Lynet

Sitat fra: gyathaar på onsdag 15. januar 2014, klokken 23:12
aha... fikk reprodusert det..skal se om jeg får fikset det...
Forøvrig er ikon kun der hvis LM lytter etter endringer i bluetooth (og/eller mens den kjører opdateringer)

Har ikonet der selv om jeg har fjernet alle kryss under bluetooth. For å stoppe appen må jeg inn på programmer og tvangsstenge den! Har brukt bluetooth tidligere, men fant det lite nyttig for meg. Sony Xperia V, Android 4.1.2
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

gyathaar

Fjern oppsettet for hvilken bluetooth device som brukes (trykk på knappen og velg å slette)
Da skal ikonet forsvinne.

Rio

Sitat fra: gyathaar på onsdag 15. januar 2014, klokken 23:34
Har fikset og lastet opp fiks for de svarte tabene nå (men vil være en times tid før oppdateringen er tilgjengelig)


Hei,

Det funker fint nå, bortsett fra at tastaturet spretter opp i "Pro"- og "Oppsett-fanebladene, når man går inn via ikonet på toppen av skjermen.

Jeg får dog akkurat samme feil med "Vis siste lokasjon" (posisjon?)-knappen hvis man går ut av kartet med "Hjem"-knappen, fremfor "Tilbake"-knappen.

Kunne jeg be om en ørliten tjeneste? For de av oss som ikke har syn som en 16-åring, kunne du øke skriftstørrelsen på "AC på: 77 km" osv, som står til høyre for batteriindikatoren. Kanskje sette teksten ned på neste linje. Den er så liten.

Tusen takk! Og takk for at du lytter til tilbakemeldinger.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

vangli

#18
Sitat fra: gyathaar på torsdag 16. januar 2014, klokken 19:44
Blah..
Jeg kodet om reklame til å bruke google play services.. men virker som versjonen av google play services som har støtte for det kun er støttet i android 2.3 og høyere..

Ser ut som 1,34% av brukerene av leaf manager bruker android 2.2 .. får ta å bygge en egen versjon for dem.. :)

Siden dette er en eldre Android versjon, og så få bruker den, kunne et alternativt være en mulighet for spesifikt bruke den gamle appen. Men selvfølgelig, det du foreslår er jo det beste.

Uansett, GLIMRENDE ARBEID !!!  gyathaar.

Mvh Bent

Redigert kl 09:08: Etter denne kommentaren har gyathaar oppdatert appen, og den nye virker fint på min gamle Android 2.2 telefon. Fantastisk respons gyathaar :-))))))))))
Leaf eier fra 24/1-2012

gyathaar

Hvis jeg gjorde det rett bør du få en egen 2.07 froyo versjon om du oppdaterer

vangli

Og jepp, rapporteres som 2.07 froyo.  :D  Bent
Leaf eier fra 24/1-2012

Rio

Sitat fra: vangli på torsdag 16. januar 2014, klokken 14:33
Min app ble også oppdatert. På telefonen går skjermen nesten umiddelbart svart når appen startes, og etter ca 1 minutt får jeg feilmelding om at "prosess no.darkspawns.leafmanager" uventet har stanset (Android 2.2). Nissan sin Carwings virker, noe den forrige versjonen av Leaf Manager også gjorde.

Derimot på min Galaxy TAB 10.1 fungerer oppdateringen utmerket (Android 4.3).

Mvh Bent

gyathaar: Jeg har fått samme feilmelding på HTC Desire HD én gang. Den har versjon 2.3.5.

Ville det vært en idé å gjøre det slik at hvis man klikket på "meny"-knappen på telefonen så fikk man en "avslutt"-mulighet?

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA