Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Heving av bilen i grunnversjon?

Startet av MinTesla, tirsdag 21. januar 2014, klokken 18:51

« forrige - neste »

MinTesla

Presentasjon utsatt ifra 3. Januar til 14. Januar, under Tesla sin pressekonferanse Detroit messen.

Ingen trodde meg når jeg skrev om dette, men nå får snart markedet vite det!

http://insideevs.com/tesla-model-s-live-at-the-2014-detroit-auto-show/
Tesla Model S85 19" - Green / Grey (Morbærtre)

Panorama, Luft, Tech, lys og vinterpakke,
Lyd 580 watt, Parksens, Alarm og HatteHylle!
Dobbeltladder, 20" Michelin Xi3 Vinterdekk

Reservasjon X

Øyvind.h

Hei forumspammer. Det er vel få som tror Model S ikke kommer med awd, spørsmålet har bare vært når den kommer med 4wd? Svært mange rykter rundt Model S og awd for tiden (og det har det vært lenge), og de har eskalert i forkant av denne messen.
Har lest indikasjoner på at awd kommer til Model S helt siden tidlig i 2013 (blant annet endringer i frunken, bilde av mulig awd versjon +++).

Hvorfor venter du til minutter før presentasjonen med denne spammingen?
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

MinTesla

Reservasjon X

Havebigfun

Min Tesla - jeg er en av de (få) som tror du har rett med den informasjonen du har lagt ut her.
Om du hadde kjørt en litt lavere profil ville det kanskje vært flere med meg 8)
Selv om du muligens får rett imorgen er det mulig at det ikke blir heiing på deg fordi noen fortsatt er provosert av de trådene du har satt igang og alle de store bokstavene du har brukt :o

Av og til er utviklingen slik at selv de største optimister har sine tvil. Vi får se imorgen ;)

OT: Er det noen som har sikret seg posisjoner i TSLA med slik innsideinfo som dere har fått tilbudt her? ;D

ebbrey

Presentasjonen er ferdig. De er over på spørsmål. Ingen ting spennende kom frem.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

MinTesla

Reservasjon X

dotten

venter i spenning. prisen vil jo være avgjørende.

det at S kommer med 4x4 tviler jeg ikke et sekund på. spørsmålet er når.. kommer den nå blir jeg dritsur. for jeg bestilte for ikke lengesiden :-D
S85

P85D fra mars 2015

ebbrey

Sitat fra: dotten på tirsdag 14. januar 2014, klokken 18:00

det at S kommer med 4x4 tviler jeg ikke et sekund på. spørsmålet er når.. kommer den nå blir jeg dritsur. for jeg bestilte for ikke lengesiden :-D

Når det kommer og når produksjonen starter er jo avgjørende for din del om du kan gjøre noe med det. Eller ønsker. Bestillinger kan endres.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

dotten

Sitat fra: ebbrey på tirsdag 14. januar 2014, klokken 18:05
Sitat fra: dotten på tirsdag 14. januar 2014, klokken 18:00

Når det kommer og når produksjonen starter er jo avgjørende for din del om du kan gjøre noe med det. Eller ønsker. Bestillinger kan endres.

Uhm, jeg bestilte 2 uker etter prisendring, men fikk til gammel pris, pga avtale om møter med tesla osv. så tror jeg må gå til nye priser ,og DET vil jeg jo ikke :-D hehe
S85

P85D fra mars 2015

Øyvind.h

Sitat fra: MinTesla på tirsdag 14. januar 2014, klokken 17:34
Presentasjon utsatt ifra 3. Januar til 14. Januar, under Tesla sin pressekonferanse Detroit messen.
Beklager, men det ble enda en skivebom i rekken MinTesla. Begynner å bli en del av dem nå, spesielt i lys av din skrivemåte og holdning? Er det ikke litt flaut å gjentatte ganger komme med påstander som viser seg å ikke stemme?

Du får sikkert rett på ett eller annet tidspunkt, men vi er mange som forventer Model S awd (enten før eller etter lansering av Model X), så påstandene dine er jo bare i tråd med hva mange andre også sier/forventer.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

P85_Norway

Sitat fra: MinTesla på tirsdag 14. januar 2014, klokken 17:34

Ingen trodde meg når jeg skrev om dette, men nå får snart markedet vite det!

"And that concludes our live update coverage of the Tesla press conference in Detroit.  Unfortunately, either the Tesla Model X nor the AWD Model S made an appearance".........
Tesla M3 Performance

Havebigfun

Jeg lurer på om Elon synes det er for mye støy på bilutstillinger slik at han ønsker mer fokus på sine presentasjoner når han kommer med det viktige nyhetene. Han ønsker ikke å dele oppmerksomheten. Har han noen gang kommet med viktig info på en bilutstilling.
Apple har heller ikke kommet med viktige nyheter på noen messe noen gang.
Viktig info regisseres som et eget show :)

Lille Lance

DETROIT, MI -- Palo Alto, Cali.-based Tesla showed off its 2015 all-electric Model S at the Detroit Auto Show Monday. The all-white vehicle was complete with a set of skis and a snowboard strapped to the top.

New electric Model X not finished, being worked on 'vigorously'

http://www.mlive.com/naias/index.ssf/2014/01/tesla_unveils_new_model_x_an_e_1.html#incart_river

Ikke mye nytt her ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA