Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladedrit

Startet av Lance007, søndag 19. januar 2014, klokken 01:39

« forrige - neste »

Lance007

En tråd hvor vi kan legge ut bilder av bilene våre, og vise hvilke farger og kombinasjoner vi har valgt.
Både interiør og eksteriør - knips og del!  ;D

Brede

Har ikke fått tatt noen "skikkelige" bilder ennå, men kan legge ut noen jeg har her.
Håper vi får se mange bilder her, kanskje spesielt hjelpsom for de som ennå ikke har bestemt seg for farger og utstyr.  :)

Vår bil er en P85 i Multi Coat Red med sort tak.
Sort performance-skinn og carbondekor.
















laumb

Samme som med "bilder av random Model s"-tråden foreslår jeg at alle poster i denne skal inneholde bilder. Alt annet blir uhemmet flyttet. Sånn sett sparer vi oss for 3 sider drit rundt lading/12V/dekktrykk/interiørfarge mellom hvert bilde.


Bonefish

Etter vask, skulle kanskje tatt et "før" bilde også...
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

satheesh.net

Slenger meg på jeg også... (Pearl White) ;)

Johnny

TMS og eGolf.

mortyeriksen

Tesla i snøen (opp - ned for enkelte)
Tesla Model S (#2923), Levert 20. nov, S85, rød med sort skinn, 19", pano, ekstra seter, tech, parksensor, luft, lys, lyd, pakkehylle

JWinterburn

har bare sett min igjennom butikkvinduet enda, får ta skikkelig bilder til uka..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

erot

Her er min i blå (interiøret er svart/carbon som den første bilen i tråden). Fikk bare tatt noen få bilder før vinterhjul kom på. De to første er før bokstaver på bakenden ble plukket av og krom foliert (børstet stål og svart).






erot

Takk! Ikke gjort selv, men av bekjente, så pris blir ikke gangbar. Kan bare si at lister er arbeidskrevende ift hele paneler og kan fort koste over halvparten av foliering av hel bil.

Må ha bilde i alle innlegg :D  Batmobilen klar for nattens oppdrag.




JWinterburn


Kaster meg på jeg også, har bare lånefelger enda til tsw felgene kommer :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

teslapower

Hvit 60, strålende fornøyd med alt ;)
TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

JWinterburn

Hvit er definitivt en flott farge!! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

kristmara

Foran på bodyen står det Tesla. Kortermet siden vi har fått den fra California :)

FThorsen

Ikke akkurat ren, men sliter litt med å få den ren og pen i dette været som er nå  :-[
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA