Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladedrit

Startet av Lance007, søndag 19. januar 2014, klokken 01:39

« forrige - neste »

Øggen


Koppa

Mitt første innlegg etter flere måneders lesing er dette bildet fra et møte mellom gammel og ny tid i Grimsbu (Folldal) for et par uker siden...

Og siden du spør, ja jeg er strålende fornøyd etter 5000km bak rattet i denne.

cstromme

Fikk bilder fra Carecenter i Oslo i dag. Leverte inn bilen der forrige tirsdag for Ceramic Pro Level 3 behandling + solfilm - kun 2 timer etter at jeg hadde hentet den ut fra Tesla Drammen.

Veeeeeeldig klar for å hente den nå! Kun 2 dager igjen.

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

James

Tesla Model S P85+

Car-El

@James

OPPS! Tok meg selv i å sitte og nikke, skjære en "dette var meget bra" grimase, mens jeg tenkte "stillige felger".

Det er ikke mange som tør å gå for gull!  ;)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

mrjalle

Får vel skryte litt jeg også... På vei hjem langs jærkysten en kveld tidligere i uka...

harasi

Det er faktisk mulig å få endene til å møtes selv om man har investert i ny Tesla...
VIN P32041
Blå P85 levert 14.04.14

Tuxedo

Sitat fra: harasi på fredag 27. juni 2014, klokken 16:41
Det er faktisk mulig å få endene til å møtes selv om man har investert i ny Tesla...
LOL! +1
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

MartinezSC

@mrjalle

Nydelige bilder! ;)

Ser du har en slank og fin sak på taket også, lurer på om ikke det er neste prosjekt her i heimen også.. Hvor er kajakken kjøpt, og hvordan passet den på taket? Forbruk?

mrjalle

Sitat fra: MartinezSC på lørdag 28. juni 2014, klokken 17:36
Ser du har en slank og fin sak på taket også, lurer på om ikke det er neste prosjekt her i heimen også.. Hvor er kajakken kjøpt, og hvordan passet den på taket? Forbruk?

Kajakken har jeg kjøpt brukt av en venninne som fant ut at hun aldri brukte det - så hvor den egentlig er kjøpt vet jeg ikke. Den passet glimrende på taket med Whispbar bøyler og Thule Kayak Carrier 874 som passet rett inn i T-sporet på Whispbar. Forbruket har jeg ikke sett etter, ikke kjørt mye med kajakken på enda...

SK901

Sitat fra: Jeprex på onsdag 28. mai 2014, klokken 11:20
Enda fler. :)

Alltid herlig å se riktig størrelse felger på Model S. Vannvittig pene felger som passet usedvanlig bra!

fredag

#236
Sitat fra: MartinezSC på lørdag 28. juni 2014, klokken 17:36
@mrjalle

Nydelige bilder! ;)

Ser du har en slank og fin sak på taket også, lurer på om ikke det er neste prosjekt her i heimen også.. Hvor er kajakken kjøpt, og hvordan passet den på taket? Forbruk?

Jeg kjøpte med en sammenleggbar kajakk til Teslaen fra orukayak.com for å slippe takstativ. Anbefales. Tror jeg skal kjøpe et par til.

Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

MartinezSC

Med fare for veldig OT:

@fredag

Tøff sak det der! :) Har padlet endel før, og foretrekker helst en "ordentlig" kajakk, men den der var jo praktisk til tusen..

Har forøvrig gjort litt research siden forrige post, og ser at mrjalle's kajakk mest sannsynlig er en SeaBird kajakk, noe som passer meg ypperlig da de har utsalgssted i nærheten av Oslo (og ett i Trondheim). Så takk for tips folkens! ;)

Brede

Dette blir mere som et skrytebilde for god service.  :D
Etter å ha skrevet her inne om en vannlekkasje i bakluke så fikk jeg telefon fra Tesla Trondheim og denne bilen på besøk noen dager senere:


Stig O

Hadde ikke lyst til å ha takstativ, men da jeg ofte bruker windsurfebrett måtte jeg krype til korset. Etter og ha montert brettet kom jeg plutselig til og tenke, at kanskje går det inn i bilen. La ned baksetene og passasjersetet og det gikk fint inn. Redd takstativet ikke blir så mye brukt allikevel. Bilen er jo et kinderegg! Ikke mange "sportsbiler" har plass til windsurfebrett inni.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA