Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilder av din urskive i din Tesla S

Startet av SigRed, fredag 17. januar 2014, klokken 20:22

« forrige - neste »

SigRed

Det er muligens feil forum, men vet noen om en Model S Performance Plus i Signature Red med bakovervendte seter?

Det finnes antagelig ikke mange slike i Norge, men jeg er takknemlig for innspill, eventuelt samme type med andre farger.
SigRed P85+

Gladtrd

Sitat fra: jbibow på fredag 10. januar 2014, klokken 15:20
Det er muligens feil forum, men vet noen om en Model S Performance Plus i Signature Red med bakovervendte seter?

Det finnes antagelig ikke mange slike i Norge, men jeg er takknemlig for innspill, eventuelt samme type med andre farger.

Sikkert flere som har P85+ Sig. med 7-seter, men hva lurer du egentlig på?
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

Cirion

Er nok noen med SigRød og barneseter... Min er sort, ellers alt inklusiv barneseter og oppgradering til de nye tåkelysene.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

SigRed

I grunnen lurer jeg vel på hvor mange SigRed P85+ med bakovervendte seter det finnes i Norge, kanskje med et visst håp for bruktmarkedet...
SigRed P85+

paalv

Sitat fra: jbibow på fredag 10. januar 2014, klokken 15:28
I grunnen lurer jeg vel på hvor mange SigRed P85+ med bakovervendte seter det finnes i Norge, kanskje med et visst håp for bruktmarkedet...
Det er ca 50 røde Signature, men setene vet jeg ikke noe om ...
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

SigRed

Takk! Da blir det interessant å høre om noen vet om noen av disse 50 SigRed er levert med Plus-pakken og bakovervendte seter...
SigRed P85+

Havebigfun

Du kan gå inn i kjøp/salg av el-kjøretøy på elbilforum og søke kontakt om du ønsker å kjøpe en nå. Ellers er det mulig å kjøpe en P+ med barneseter og legge på folie med identisk farge -koster mellom 20 og 30k ekstra.
;)

Mao

P85+ i Sig.rød er nydelig ja (som de fleste andre farger på TMS). Etter vel 3000 km i nettopp en slik bil angrer jeg definitivt ikke på valget mitt :D

Jeg valgte alt utstyr unntatt barnesetene. Mine barn er godt over 135 cm, så da så jeg ikke helt vitsen med å bruke en haug med tusenlapper på å fylle opp verdifull bagasjeplass med barneseter som aldri vil bli brukt av oss (og jeg tviler på om bruktverdien øker like mye som kostprisen på setene) :)
MB EQC, grå (2020)
S100D, rød (2019)
Kia Soul EV Exclusive, sort/rød (2016)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Solgt: P85+ Signature (2013), P85D Ludi (2015), S100D (2017), Hyundai Kona (2019), Kia e-Niro (2019)
Reservert: Model Y, Enyaq, Mach-e

rene

Jeg traff en sig P+ med bakovervendte seter i Sandnes i oktober.

shb

Min er bare en P85 syns veistandarden på vestladet er så elendig at det ikke er noe vits med så breie bakdekk. De vil jo ikke få kontakt med asfalten. På de sporete og skjeive veiene her Den er med det lyseste skinnet og uten barneseter her også.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

SigRed

Takk for svar. Fargen er nydelig til bilen. Forespørsel er lagt ut på forumet for kjøp og salg, men jeg er fortsatt takknemlig for tips for å få et inntrykk av hvor mange slike biler som faktisk finnes i Norge.

Ellers vokser nok mine to gutter på fire og seks år og vennene deres til såpass raskt at jeg definitivt vurderer kjøp også uten bakovervendte seter...
SigRed P85+

Teslaguten

Det er nok ikke mange SigRed P85+ med ekstra seter, og det er mulig det vil øke bruktverdien noen. Har du barn på 4 og 6 år og vil kjøpe bil innen 5 år, så anser jeg det i nærheten av barnemishandling å IKKE bestille bakovervendte seter!:-) Min 8 åring stortrives bakerst, spesielt når en venn blir invitert med. Da er det nedtelling fra hun trykker på knappen, "canopy down & locked, cleared for takeoff"!

Verdiøkning på bilen? Kanskje noen kroner.
Verdiøkning som pappa i dine sønners øyne? Enorm! ;D
Model X #1094
P85D RN6614200

SigRed

Takk, jeg har allerede merket enorm popularitet og kniving om å få sitte bakerst i den forrige P85en når begge gutta skal ha med venner...
SigRed P85+

MyTess

Selges en signatur rød med bakovervendte seter på finn akkurat nå! Tror den var et av de som står oppført med høyest pris.... Løp og kjøp:)

Sent from my iPad using Tapatalk

Havebigfun

Sitat fra: MyTess på lørdag 11. januar 2014, klokken 14:49
Selges en signatur rød med bakovervendte seter på finn akkurat nå! Tror den var et av de som står oppført med høyest pris.... Løp og kjøp:)

Sent from my iPad using Tapatalk
er vel ikke P+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA