Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elektrisk foldbare speil.. For dem som bestilte innen prisøkning..

Startet av gbzdoc, fredag 17. januar 2014, klokken 10:14

« forrige - neste »

WilliamNilssen

Jeg bruker er produkt som heter ELIQ, da kan jeg følge med på forbruket minutt for minutt.
Sjekk ut denne siten, Eliq Online . www.eliq.se
Jeg har brukt denne for å sjekke hva jeg har i maks og minimums forbruk. Jeg kjøpte både display og online løsning, og ser i ettertid at online løsningen er den jeg bruker.
Løsningen krever at man har strømmåler med diode, og internett tilgang.

Dersom man benytter et slikt produkt så er det enklere å finne strøm forbrukere, statistikk oppdaterer seg hvert 15. sekund, så det er bare å slå av sikkringer/aparater til man finner den kursen som man har belsatingen på.

I tillegg så får man fine døgn og måned statistikker.
Produktet anbefales  ;D
Enkel installasjon og bruk. Full kontroll fra iPhone uansett hvor man befinner seg.

Denne koster ca 1055kr og kan kjøpes på www.tretti.no eller på cdon.no/eliq-energy-online-p21862351?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no
Tesla S85 Perlehvit, 19", Luft, Tech, Park, Lyd, Lys, Tekstil/Sort

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA