Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Uoriginal ladekabel garanti

Startet av FrodeW, torsdag 16. januar 2014, klokken 08:13

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: TMS85 på onsdag 04. mars 2015, klokken 12:54
Hei, "bumper" denne tråden her. Skulle gjerne også visst om nyere UMCer nå fungerer som de skal, altså at knappen på UMC åpner ladeluken som de skal. Jeg skal inn på service om et par uker og vil gjerne ha ny UMC hvis disse nå fungerer.

Da kan jeg informere deg om at i mitt tilfelle har den nye UMCen åpnet ladeluka hver gang siden jeg fikk ny i januar, 100%. Det er en rev C. Den opprinnelige UMCen funka i 14 dager. Virkelig deilig med en som funker igjen :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Øyvind.h

Sitat fra: BMW850 på onsdag 04. mars 2015, klokken 13:37
Sitat fra: TMS85 på onsdag 04. mars 2015, klokken 12:54
Hei, "bumper" denne tråden her. Skulle gjerne også visst om nyere UMCer nå fungerer som de skal, altså at knappen på UMC åpner ladeluken som de skal. Jeg skal inn på service om et par uker og vil gjerne ha ny UMC hvis disse nå fungerer.

Da kan jeg informere deg om at i mitt tilfelle har den nye UMCen åpnet ladeluka hver gang siden jeg fikk ny i januar, 100%. Det er en rev C. Den opprinnelige UMCen funka i 14 dager. Virkelig deilig med en som funker igjen :)
Jeg har også nylig fått rev C. Åpnet ladeluken i hele to måneder før knappen røk igjen. Ingen krise nå som luken kan åpnes med bilnøkkelen, og å ta ut kabelen fungerer jo alltid. Men rev C var ingen endelig løsning for min del.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA