Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Garantien ryker hvis dere bruker uoriginal lader... Artikkel i dinside

Startet av Caspar, onsdag 15. januar 2014, klokken 21:42

« forrige - neste »

Caspar

I forbindelse med NHOs årskonferanse så spiste jeg lunsj med Kronprinsen. Jeg benyttet selvsagt anledningen til å snakke litt Elbil. Han kunne bekrefte at den sorte Classicen levde i beste velgående og han lovet at den skulle få leve videre på Skaugum. Jeg garanterte han at jeg lett skulle mobilisere til en dugnad hvis han fikk problemer med den. Var var helt enig i at dette var et stykke norsk industrihistorie, og at det var et viktig signal at han hadde denne.

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Stormfull

Deilig å se at våre Kongelige er fornuftige mennesker. Knall bil :)
Kjøpte min første Think 2001 mod i Nov 2013 og blitt min favoritt bil:) Bor i Drammen
Er nå også eier av Renault Zoe Life

hma

Sitat fra: Caspar på onsdag 08. januar 2014, klokken 16:26
I forbindelse med NHOs årskonferanse så spiste jeg lunsj med Kronprinsen. Jeg benyttet selvsagt anledningen til å snakke litt Elbil. Han kunne bekrefte at den sorte Classicen levde i beste velgående og han lovet at den skulle få leve videre på Skaugum. Jeg garanterte han at jeg lett skulle mobilisere til en dugnad hvis han fikk problemer med den. Var var helt enig i at dette var et stykke norsk industrihistorie, og at det var et viktig signal at han hadde denne.
+1 :D
- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Tesla Model S75D (12/2018)
   (tidligere: Think Classic 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012) - Bosch Rotaks 43 Li-Ion gressklipp

elektrolux

Det hadde vært ideelt å fått montert et kongelig RoboMeter i bilen deres. Den er nok like utsatt for celledød som alle andre Think, selv om vi kan gå ut fra at bilen blir kjørt ganske rolig og neppe særlig langt ned i ladetilstand.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Astepsy

The company said it will take a charge for the restructuring in the fiscal first quarter <a href=https://fastpriligy.top/>priligy buy online usa</a> The thick night sweats blood pressure medicine clouds in the sky are rolling again, and the snowflakes are gradually can verapamil get you high falling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA