Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkevidde i vinterland.

Startet av Alset, onsdag 15. januar 2014, klokken 17:57

« forrige - neste »

Alset

Var innom Skøyen på mandag da jeg dessverre har erfart at man ikke kan belage seg på å få svar på mail eller telefon, men må møte opp personlig og mase.
Fikk da vite at de nå har flydd inn et "Swat" team fra US for å støtte den norske organisasjonen. Så nå bør det være håp om forbedringer på responsen fra Tesla i Norge. Teamet blir etter sigende her 1-3 mnd.
Fikk super support og utlevert den sagnomsuste blå adaptor'en, kjøpt punkterings kit og vintermatter. Av annet sladder kan det nevne at de nå har identifisert festepunkter for tauing bakfra så man kan få trukket bilen ut av brøytekanten...de har kommunisert dette til NAF.

Har konkludert med at jeg ikke trenger mattene til trunken, så dersom noen er keen på den så send PM før jeg leverer den tilbake (Osloområdet)

ebbrey

Pokker da.. Var innom skøyen idag for å kjøpe matter. Fikk beskjed om at det går en mnd til de kommer inn. 4de gang jeg bommer

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

tony@lunatech.no

Vært innom Skøyen et par ganger selv den siste uken og lagt merke til at det er flere "Yanks" der. Godt at det blir litt mere fart på sakene. Ang. matter så har jeg selv bestilt via Teslastore i USA sendt via nybox.com og Delavare som igjen gjør det skattefritt for US VAT. Plukket også med baggene til trunk og frunk som passer inn i brønnene der.
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

JohanH

Jeg møtte Jerome Guillen der idag morges!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA