Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkevidde i vinterland.

Startet av petersv, onsdag 15. januar 2014, klokken 17:46

« forrige - neste »

petersv

Tenkte å sjekke hvor mange som har meldt seg inn i www.tocn.no :)

HKS

Gikk for Signatur-kombinasjonsmedlemskap, men har ikke hørt noe fra Norsk Elbilforening. Melder TOCN oss inn der automatisk, eller må vi gjøre det selv?
Tesla Model S 90D

petersv

Sitat fra: HKS på onsdag 08. januar 2014, klokken 13:04
Gikk for Signatur-kombinasjonsmedlemskap, men har ikke hørt noe fra Norsk Elbilforening. Melder TOCN oss inn der automatisk, eller må vi gjøre det selv?

Det gjøres automatisk, men er litt etterslep nå i starten. :) Du får velkomstpakke i posten når du er meldt inn i Elbilforeningen.

paalv

Signaturmedlemskap, og ikke kombi, da jeg allerede var medlem av NE.

Dette er for meg uansett noe jeg gjør for å støtte en god sak, ser lite behov for evt. medlemsfordeler ut over lade-infrastrukturen.
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

petersv

Sitat fra: paalv på onsdag 08. januar 2014, klokken 13:14
Signaturmedlemskap, og ikke kombi, da jeg allerede var medlem av NE.

Dette er for meg uansett noe jeg gjør for å støtte en god sak, ser lite behov for evt. medlemsfordeler ut over lade-infrastrukturen.
8)

Det kommer noen bra fordeler (utover ladefundet) veldig snart som jeg tror mange kommer til å like! Stay tuned...

Øggen

Hei.
Meldte meg inn men PayPal betaling gikk ikke.
Har i etterkant lurt på å ta medlemskap i elbil foreningen i tillegg. Signet Signatur medlemskap men hvordan nå betale??
Og lønner det seg?? :-)

petersv

Sitat fra: Øggen på onsdag 08. januar 2014, klokken 13:29
Hei.
Meldte meg inn men PayPal betaling gikk ikke.
Har i etterkant lurt på å ta medlemskap i elbil foreningen i tillegg. Signet Signatur medlemskap men hvordan nå betale??
Og lønner det seg?? :-)

Ta kontakt med Laumb, så fikser han det for deg.

jalias

Ser på avstemmingen at 50% av de som har stemt sier "nei". Hadde vært greit å vite om de har planer om å melde seg inn etter hvert, eller om de ikke skal melde seg inn (å da, hvorfor ikke?)

tho

Ikke enda, men jeg kommer nok til å melde meg inn i løpet av måneden.
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

Tai

Jeg stemte nei men skal melde meg inn A.S. A. P

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

orjan

Jeg skal melde meg inn så snart bilen er på vei over dammen. Burde vært et alternativ for "Skal melde meg inn senere" :)
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

NorwegianX

Meldt inn som Signaturmedlem.

Er med i Elbil foreningen fra før.
Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

RBK

Hei
Melder meg inn så snart jeg vet når bilen kommer. Trolig Signatur kombimedlemskap.
PS! Fordeler ved å melde seg inn nå tro?
Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

dotten

Så fort jeg får bærtbærten blir det innmelding :-)
S85

P85D fra mars 2015

el-snorre

Litt oppklaring fra foreningen (NEF):
Det fungerer slik at TOCN mottar innmeldingen og videreformidler disse i puljer. Når TOCN har rapportert dette til NEF blir man registrert.
Detaljert info kommer når dette har fått satt seg litt nærmere. :-)

Er det ellers noen grunn til å vente til at man får bilen med å bli medlem/kombimedlem?
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA