Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla aksjer

Startet av power59, tirsdag 14. januar 2014, klokken 19:52

« forrige - neste »

TorTeigen

Da er det endelig kommet en oppdatering som gjør at Gear S fungerer med i Remote apppen:)
BMW i Remote Watch og i Remote Gear, får opp all info som på web og mobil app, men ser ut som klimatisering er det eneste jeg kan fjernstyre fra Samsung Gear S?

Selv om Gear S har SIM-kort ser det ut til at klokka må være koblet opp mot mobilen via Bluetooth for å få oppdatert info om bilen.

Men det er jo ganske kult å se ladestatus etc. på klokka da:)
Asker
BMW i3 levert 13.02.2014
C-Zero 13K km 2013

moonbuggy

Jeg ser liksom ikke helt vitsen med denne klokken.
Personlig har jeg alltid med meg mobiltelefonen. Hva vil klokken gi meg som appen på mobilen ikke gir, bortsett fra mer komplisert enhånds "handling" ?

jojak81

Det blir vel som med alle smart-klokker, bekvemmelighet. Akkurat som med comfort access i grunn. Man kan alltids ta hånden i lommen og trykke på knappen, men det er også kjekt å bare ta i håndtaket.

Jeg har en Pebble Steel smartklokke, og syns det er kjekt å kunne se hvem som ringer på armen, lese meldinger/mail (de første linjene), se hva klokken er (selvsagt) og avvise anrop uten å måtte finne frem mobilen, spesielt når jeg er på jobb.
BMW i3 2015 - Laurel Grey Suite

hanjan

Noen som vet om iRemote finnes til Samsung gear s2? Finner jo ett år gamle artikler som sier at den skulle komme til klokka, men ingen app...

pkhamre

Dette er veldig stilig! Kult at du deler det :)
2018 Tesla Model X75D - Uglen

hanjan

Oppdaget nå at "BMW Connected" Appen på Android fungerer med Samsung Gear S2/3.
Får i alle fall slått på klima og låst opp bilen og slikt, men savner info om ladestatus på klokka da...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA