Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endelig noe nytt om Model-X

Startet av tony@lunatech.no, torsdag 09. januar 2014, klokken 23:59

« forrige - neste »

tony@lunatech.no

De to bilene jeg har prøvd har begge hatt "yatch gulv" alternativet. Vurderer om det er verdt å plukke med dette, men litt vanskelig å avgjøre når jeg ikke vet hvordan den normalt ser ut? Noen som har en beskrivelse eller bilde av hvordan det ser ut uten tilvalget "yatch gulv"?

Skal vel uansett ikke utelukke at det blir midtkonsoll heller - når den en gang blir gjort tilgjengelig  :)
http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-center-console
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

HKS

På min Model S så er det en stoffmatte der av samme kvalitet som mattene forran fører/pasasjer og baksete.
Tesla Model S 90D

Birger

Sitat fra: Lunatech på torsdag 02. januar 2014, klokken 16:19
De to bilene jeg har prøvd har begge hatt "yatch gulv" alternativet. Vurderer om det er verdt å plukke med dette, men litt vanskelig å avgjøre når jeg ikke vet hvordan den normalt ser ut? Noen som har en beskrivelse eller bilde av hvordan det ser ut uten tilvalget "yatch gulv"?

Skal vel uansett ikke utelukke at det blir midtkonsoll heller - når den en gang blir gjort tilgjengelig  :)
http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-center-console
Før jeg fikk bilen trodde jeg det ville være et must å få en midtkonsoll.

Vi har ikke dette. Det fungerer glimrende og jeg har ikke savnet hverken midtkonsoll eller yacht gulv ett sekund.

Den store plassen der er grei å plassere en del saker i og det gir en gedigen god åpen følelse :-)
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

tony@lunatech.no

Sitat fra: Birger på torsdag 02. januar 2014, klokken 16:22
Før jeg fikk bilen trodde jeg det ville være et must å få en midtkonsoll.

Er nok mye sant i det. Kona er strålende fornøyd med at det er plass til veska mellom setene slik den er nå. Er vel minimalt med effekt man får av yatch gulv og de 5-6k kan sikkert brukes på en mere fornuftig måte. ;) Blir nok teppe her også ja.
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Havebigfun

Originalløsningen med tepper er helt ok- jeg savner verken midtkonsoll eller yachtgulv.

erot

frskby

Ikke savnet midtkonsoll et sekund. Synes denne åpne plassen er strålende rett og slett. God plass om man skulle ønske dette, eller rett og slett tvinger deg til litt orden i bilen om det fremdeles skal se litt pent ut  :P
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA