Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: TOCN (Testa Owners Club Norway)

Startet av MartinezSC, onsdag 08. januar 2014, klokken 13:14

« forrige - neste »

MartinezSC

Hei og godt nyttår!

Ser her at Rinspeeds nye selvkjørende konsept er basert på TMS. Skumleste meg gjennom hele artikkelen, men det ser ut til at den ikke omtaler TMS, men utifra bildene må det jo stemme?

http://m.dinside.no/925889/se-rinspeeds-selvkjorende-visjon

Kallagtunet

Før Tesla har fått orden på den softwaren på biler som leveres i dag så syne jeg ikke de bør bruke mye ressurser på førerløse biler i alle fall...

Når det er sagt så blir dette en revolusjon men jeg er langt fra sikker på at den kommer så kjapt som enkelte tror. Å lage en førerløs bil har mange krevende utfordringer teknisk men kanskje enda større juridisk. Hvem har tar erstatningskravet for første unge som blir meid ned mens bilen går på autopilot, bilprodusent eller fører?

janmb

Jepp, det er definitivt en TMS som er brukt som utgangspunkt i de tegningene
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

MartinezSC

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA