Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Mindre Tesla smell

Startet av xoop, mandag 06. januar 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

xoop

Jeg skal på langtur i morgen formiddag og trenger å få ladet bilen før jeg reiser.
UMC har takket for seg og lyser bare rødt uansett hvor jeg plugger den inn.

Jeg får ny UMC hos Tesla i morgen tidlig, men skulle ha fått ladet bilen før det da jeg ikke rekker å fullade på UMC i morgen.

Noen som vet om en type 2 ladestasjon i Stavangerregionen?
Hvit P85, P19432

Corny

Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

mrjalle

Sitat fra: Corny på søndag 29. desember 2013, klokken 11:32
Hei.

Du kan låne min UMC hvis det hjelper.
Om Bryne er nærmere kan du låne min også. Har 230V enfas 32A i garasjen som du kan koble deg til om du ønsker.....

xoop

Ja, det hjelper meg mye om jeg får lånt en UMC.
Bor ganske nær Stavanger, så Bryne blir litt langt, men setter stor pris på tilbudet.

Hvit P85, P19432

Corny

Jeg bor i Stavanger. Har sendt deg en PM med mobilnr.

Kjører snart ut en liten tur, og blir sikkert borte to-tre timer. Er sannsynligvis hjemme resten av dagen.
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

xoop

Sitat fra: Corny på søndag 29. desember 2013, klokken 12:04
Jeg bor i Stavanger. Har sendt deg en PM med mobilnr.

Kjører snart ut en liten tur, og blir sikkert borte to-tre timer. Er sannsynligvis hjemme resten av dagen.

Da må jeg bare få takke og bukke for lånet av UMC. Nå har jeg tre små barn som er kjempeglade for at vi får reise på tur i morge.
Hvit P85, P19432

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA