Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av dotten, mandag 06. januar 2014, klokken 17:00

« forrige - neste »

janmb

Ser bra ut det der.

Hva slags felger er det? Av det peneste 19" jeg har sett hittil.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

erot

Det er samme merke og finish som sommerhjulene mine: Helfreste Vellano i tinted brush. Fantastisk kvalitet, men prisen er dessverre helt hinsides.

dotten

S85

P85D fra mars 2015

Chlangum

Vet dette er en tråd for vinduer men er det noen som har erfaring med soting av lykteglass? Foran og bak?
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Sense

Du skal uansett være ganske uheldig for å bli stoppet, men treffer du feil person til feil tid må du pent skrape det av igjen.
[/quote]

Jeg tviler også på at Politiet prioriterer å bruke tid på slikt, men er mer usikker på hvordan EU kontrollen vil reagere. Men det er vel en 3-4 års tid til.
Er det dårlig utført, har det vel blitt nedslitt til da.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA