Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bussfil

Startet av Djur1, søndag 05. januar 2014, klokken 16:39

« forrige - neste »

Mons

Sitat fra: Stig O på onsdag 12. mars 2014, klokken 19:22
Sitat fra: Cato76 på onsdag 12. mars 2014, klokken 14:21
Er det noen som har ettermontert lykter LED striper? Jeg vet at alle Signature kjøpere fikk dette "free of charge", og har også hørt rykter om at noen av tidlig reservasjonsholdere har fått dette gratis. Selv så reserverte jeg i oktober 2012, og skreiv kontrakt i mai 2013 - bilen hadde vel fortsatt disse LED lyktene da jeg skreiv kontrakt, så det er rart at ikke alle får ettermontert  :(

Dersom man eventuellt kjøper lyktene fra US, vil disse passe på EU biler?

Nesten samme her. Reservasjon nov.2012 og kontrakt mai 2013. Skuffet over at det ikke ble tåkelykter.
De amerikanske har jo de stygge orange sidemarkeringslysene i lykta, så de ville jeg ikke hatt.

Enig. Jeg reserverte februar 2012, skrev kontrakt mai 2013. For min del er det ikke så farlig med selve tåkelyset, men er skuffet over at led-stripen ikke er der. Synes den utgjør en hel del av inntrykket til bilen og savner den sånn sett. Hadde vært gøy om noen fikk til å sette inn en ledstripe og koble de til kjørelysene.
Tesla Model X100D 2017
Tesla Model S P85+ 2013 - solgt

Muffinman

Ikke sikkert det er umulig. Er jo et slags svart plastrør der hvor stripa skal være nå. Kanskje det kan tas ut og erstattes med noe som lyser?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA