Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bussfil

Startet av Djur1, søndag 05. januar 2014, klokken 16:39

« forrige - neste »

Djur1

Jeg vil gjerne vite hva de forskjellige options koster og når en kan forvente å få installert de:

Power folding mirrors...skal jeg ha.Pris?Tid?
Dobbeltlader... er vel mulig å retrofitte i dag? Pris?
Ledlysstripen nederst...Pris?Når?

Savner vel ikke så mye mer...
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Bjørn

Dette er priser jeg har hørt. ( på Tesla Lade)
Retrofit dobbel-lader ca 20.000.- (ble anb. å heller kjøpe Chademo adapter til 6000.-)
Retrofit Tåkelys ca 20.000.-

Havebigfun

Sitat fra: Bjørn på fredag 27. desember 2013, klokken 15:55
Dette er priser jeg har hørt. ( på Tesla Lade)
Retrofit dobbel-lader ca 20.000.- (ble anb. å heller kjøpe Chademo adapter til 6000.-)
Retrofit Tåkelys ca 20.000.-
Jeg har hørt 40 k for dobbellader.

JohanH

Spurte KA Wold når jeg var nylig på Skøyen og henter blå adapter. Han sa LED-stripen fås ved å montere tåkelyspakke. Dette koster 14000 kr inkl. materiell, arbeid og MVA.

Mons

14000,- for et ledlys de fjernet uten å fortelle oss om det? Synes det er drøyt mye. :(
Tesla Model X100D 2017
Tesla Model S P85+ 2013 - solgt

JohanH

Riktignok er det for LED + tåkelys. Med arbeid og mva. Så kjøpt med bil burde vel LED stripen (hvis den ble laget alene) koste ca 2-3 tusen?

Havebigfun

Sitat fra: JohanH på fredag 27. desember 2013, klokken 16:48
Riktignok er det for LED + tåkelys. Med arbeid og mva. Så kjøpt med bil burde vel LED stripen (hvis den ble laget alene) koste ca 2-3 tusen?
og kostpris for Tesla 2-300 max :(

JohanH

Ville gjerne hatt den LEDen men 14k blir drøyt...

Havebigfun

Sitat fra: JohanH på fredag 27. desember 2013, klokken 16:54
Vi får vente til det kommer en bruksanvisning fra den første hobbysnekkeren som tar Dremeln fatt og finner rett fleksibel LED-stripe på ebay. 8)

JohanH

Sitat fra: Havebigfun på fredag 27. desember 2013, klokken 16:58
Sitat fra: JohanH på fredag 27. desember 2013, klokken 16:54
Vi får vente til det kommer en bruksanvisning fra den første hobbysnekkeren som tar Dremeln fatt og finner rett fleksibel LED-stripe på ebay. 8)

Har lekt med tanken. Det går jo sikkert en strømforsyning hit også på våre biler mtp. dels svinglysene som jo funker samt mtp. at man kan retrofitte. Iflg. Wold så var det vistnok "ganske mye demontering" før man fikk skiftet hele lyskassen, som en helhet. Det ser riktig ut, da hele greie liksom ligger innfelt i fronten.

Da jeg var på servicesenteret så jeg en stor transportkasse fyllt med slike nedre frontlyskasser, derfor spurte jeg. Han sa det var "gamle lys" dvs. jeg antar det var lyskasser til de som fått skiftet. Hvem var det egentlig som fikk skiftet gratis???

laumb

Lurer på prisen på bare delene... Det må jeg sjekke.

Sikkert grei skrujobb å bytte dette. Må vel inn for å aktivere de i service menyen bare.

Gud jeg savner VAG-COM mulighetene på Audiene jeg har hatt...

Kagex

14 k for led tåkelys?  Omg Hahaha kan sikkert få led lys ala fast and the furious for under halvparten

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

Stig O

Ja 14000 kr. er uhørt mye, men enda surere å tenke på at man ikke fikk plusset på denne optionen når den var tilgjengelig før bilen gikk i produksjon. Da hadde det jo kostet 3000 kr, men da hadde jeg måtte betalt ny pris og da hadde det jo blitt 80000kr for tåkelysene!!!!!!?????
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

morten007

Noen som har hørt noen pris på retrofit av elektrisk innfellbare speil?
P85   VIN13889 svart, svart, grå 21" (solgt)
P85D VIN 67886, Sølvgrå, 21" grå, carbon, panorama, svarte nextgen-seter +++ (solgt)

Øggen

De låg i allefall 2 stk led/tåke på ebay til rundt 100$,
Dog bare høyre side :-(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA