Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladekostnad firmabil

Startet av Gusse, fredag 03. januar 2014, klokken 14:31

« forrige - neste »

tSla

Nei det er lite snø på søre sunnmøre i aftens :) Jeg er ganske hyppig innom spylehallen for å få vekk salt og dritt, men alikevel aldri hatt dette problemet før. Jeg hadde nylig spylt bilen nå ikveld, men det er rart det plutselig skulle gi utslag nå, og ikke de 1349 gangene jeg har spylt bilen før...  ::)

Den kom første gang akkurat i det jeg kjørte over et hull i veien. Kjørte så gjennom en rundkjøring, gasset på litt og vips så forsvant feilmeldingen. Så når jeg bremset utenfor butikken kom feilmeldingen tilbake. Merkelig.
Tesla Model S P85+

Kallisman

Sitat fra: tSla på fredag 13. februar 2015, klokken 22:07
Nei det er lite snø på søre sunnmøre i aftens :) Jeg er ganske hyppig innom spylehallen for å få vekk salt og dritt, men alikevel aldri hatt dette problemet før. Jeg hadde nylig spylt bilen nå ikveld, men det er rart det plutselig skulle gi utslag nå, og ikke de 1349 gangene jeg har spylt bilen før...  ::)

Den kom første gang akkurat i det jeg kjørte over et hull i veien. Kjørte så gjennom en rundkjøring, gasset på litt og vips så forsvant feilmeldingen. Så når jeg bremset utenfor butikken kom feilmeldingen tilbake. Merkelig.
Høres ut som noe løsnet eller har dårlig kontakt.
Har kjørt rød Model S P85, P15059, siden september 2013.
Venter P85D i juni.

jorkus

Til Info på Park Assist disabled tråden, Etter sjekk hos Tesla måtte 6 sensorer byttes pga. korrosjon og 2 sensorer renses for å fikse feilen. Bilen er 10 mnd..
85S Levert 15.11.2013! Helhvit solgt 11.02-16
S85D sølv 2015 kjøpt 11.02-16 solgt juli-18
X75D Hvit kjøpt sept 18
Elsykkel Birk EOne
Elsykkel Ghost solgt
Elsykkel Buddy M4

Per Leon Jonassen

Fikk av tesla forus 2 stk nye sensorer for å prøve å bytte defekt sensor etter 8 måneder med sensortrøbbel ,parkassist disabled Tesla forus hadde sågar fått en rapport fra tekniker om
hvilke sensorer som ikke virket dette etter loggdata på bilen
Detter er service  motsatt av tesla kokstad som sendte meg ned til karosseriverksted som ville skifte hele bakre støtfanger m alle sensorer pluss lakkering
reiste derfra før mannen druknet i sitt eget sikkel.

Pers REN elbil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA