Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mobileye - Mens vi venter på ACC etc fra Tesla...

Startet av Tai, torsdag 02. januar 2014, klokken 17:18

« forrige - neste »

Havebigfun

God jul til alle og takk til ildsjeene som ikke går lei av å gjenta rådene sine for n-te gang.
Det kommer stadig nye til og det er for tungt å lete i de gammle trådene.
Stort Takk til Laumb som har brukt svært mye tid her og som gjør en utmerket jobb!
Gled dere til et flott 2014- jeg fornemmer en del nyheter som løfter Tesla-gleden til nye høyder... 8)

Et frommt ønske ;): tenk dere om når dere åpner nye tråder- let litt først. Til tider har vi 2-3 tråder med samme diskusjon gående samtidig- det hadde blitt mere oversiktlig med færre relevante tråder.
Ingen skam å hente frem en tråd som har vært ubrukt i noen mnd- for de av oss som har vært med en stund er det også morsomt med deja-vu- opplevelser.

Cowboystrekk

God jul til alle dere med god smak hva valg av biler angår :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Wenche

Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

tony@lunatech.no

Riktig god jul og takk til alle som bidrar til at dette formet har blitt en gullgruve når det gjelder opplysninger og informasjon.  Dette er min første post her, men har passivt fulgt med i noen måneder.  Noe som igjen har gjort at det i dag ligger en Tesla P85 under juletreet til familien. (selv om den teknisk sett ikke kommer før i April) Tror overraskelsen blir stor for alle og gleder meg til at alle kan begynne å glede seg :-)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Tesla85

Sitat fra: Lunatech på tirsdag 24. desember 2013, klokken 12:58
Riktig god jul og takk til alle som bidrar til at dette formet har blitt en gullgruve når det gjelder opplysninger og informasjon.  Dette er min første post her, men har passivt fulgt med i noen måneder.  Noe som igjen har gjort at det i dag ligger en Tesla P85 under juletreet til familien. (selv om den teknisk sett ikke kommer før i April) Tror overraskelsen blir stor for alle og gleder meg til at alle kan begynne å glede seg :-)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Velkommen i "klubben"  ;)
Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

Pål

God jul til alle. Jeg ønsket meg et VIN-nummer i julegave ;D. Ser ikke ut til å få det, men håper det blir nyttårsgave i stedet.

OddB

Ikke glem å melde deg inn i TOCN.... Tror det kan bli en nyttig julegave til deg selv :-)
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Gbye Gas

God Jul!

Takk for oppmuntrende råd, you never drive alone in a Tesla
Sort 85, 19, tech, skinn, pano, piano, lyd, lys, luft, alarmstøtte, vinter, park, hattehylle.
Mottatt 20. mars 2014-kjempefornøyd
Ex Volvo V70 2004 180 hk, Audi A6 2010

Pål

Sitat fra: OddB på tirsdag 24. desember 2013, klokken 14:50
Ikke glem å melde deg inn i TOCN.... Tror det kan bli en nyttig julegave til deg selv :-)

Takk for tipset Odd. Manglet en julegave. Det var ikke Triumph Owners Club Nederland du mente  ;D

Hvordan gjør jeg det?

OddB

Sitat fra: Pål på tirsdag 24. desember 2013, klokken 16:07
Sitat fra: OddB på tirsdag 24. desember 2013, klokken 14:50

Takk for tipset Odd. Manglet en julegave. Det var ikke Triumph Owners Club Nederland du mente  ;D

Hvordan gjør jeg det?
Enkelt !
http://tocn.no/index.php/medlem
En ypperlig "siste liten" gave ;) God jul !
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

bb

God jul til alle dere! Jeg har lært utrolig mye av å lese på forumet. Og jeg har også gjennom forumet fått ladehjelp i nøden :)
Til gjengjeld skal jeg lage mange kule videoer i 2014!
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Andreas

God jul, kjør forsiktig alle sammen!!
Tesla Model S
21" sommer, 85 KWh, aktiv luftfjæring, grå met, lydstudio, lyspakke, pano, park, sort nappa, Tech, Vinterpakke

Vin 24084
Bestilling 31.08
Fullført 12.09
Ventet lenge på bygging av bil.
04.11 Tesla fabrikken bygger din model S :-)
06.11 Tesla fabrikken skaffer igjen deler til din modele S :-(
Ringte Tesla Norge. Levering April 2014. NEI!
Gikk til Tesla Bergen. Bekreftet levering 19.02.14
Fikk så melding om levering 8 mars
Bilen kom på veien 5 Mars. DEILIG!

Marius84

God jul!
Brukt mange timer på dette fantastiske forumet :)
Må nok vente til april-mai før det blir min tur å nyte drømme bilen!
-Marius

Lille Lance

God jul, folkens!  8)
Noen har allerede fått Julegaven (heldiggriser!!) , vi andre får vente litt til. Alle får!!  ;D  ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

satheesh.net

Må nesten gjenopplive denne tråden i disse dager. ;)

Jeg vil ønske alle sammen en riktig god jul! Kjør forsiktig og vis hensyn i trafikken. Veldig hyggelig å stifte bekjentskap med nye Tesla-eiere gjennom året som har gått. ;)

Gleder meg til 2016 og leveranse av Model X og avduking av Model 3. Mye spennende og se frem imot altså!

God jul!! :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA