Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Motor "støy"

Startet av buylove, torsdag 02. januar 2014, klokken 16:38

« forrige - neste »

Arvid M

Har også hatt liknende ladeutfordringer som beskrevet. Jeg har ved flere anledinger opplevd å sette i støpslet i bilen og alt sysnes ok. Bilen kobler så opp og informerer om at landing vil starte, men så starter den ikke. Jeg tar da ut støpslet i bilen og setter det inn igjen. Noen ganger holder det med en gang, andre ganger må jeg gjøre dette flere ganger før endelig ladingen kommer i gang. Når den først er i gang så har jeg ikke opplevd at den har stoppet og heller aldri opplevd at viduene har vært nede!! Hvor ligger feilen, ja si det? Det kan hjelpe med ny lader, men det kan også være at feilen ligger en plass i bilen. Jeg har så langt ikke utfordret den lokale Tesla butikken. Hadde stor tro på at siste oppdatering skulle gjøre susen, men har nok fortsatt samme feil etter oppdatering, så ved neste anleding vil jeg nok utfordre butikken på dette.
Som nevnt av annen eier i denne tråden så er også jeg superfornøyd med bilen og feil som dette vil nok bli fikset på en eller annen måte.

P51018 85 blå med mer enn 6000 km på telleren.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA