Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Betaling hurtiglading - kortautomat?

Startet av Kristian O, torsdag 02. januar 2014, klokken 10:55

« forrige - neste »

Øggen

SUBJEKTIVT:
He bestillt i perlemor kvit og Model X blir definitivt i brun. Såg den fargen i "real life" og blei forelska. Blå, grøn, sølv og rød(uansett type) e "no go" for meg.
Personlig som sagt tæk MS seg best ut i kvit syns ej( he sett alle farga live)

cra

Personlig synes jeg den brune er fin, men damene i huset går for blå. Jeg synes det er et greit kompromiss at de får velge fargen, så styrer jeg tilleggspakkene. ;) (Jeg ville ha rød Leaf, damene ville ha blå, og jeg angrer ikke på at de fikk bestemme da heller.)

Og bare for å legge litt stein til byrden for de som ikke har bestemt seg for farge enda så legger jeg ved link til lista over hvilken farge bil fugler driter mest på:  ;D ;D ;D  (Beklager hvis det elt er linket til den; har ikke rukket å ta igjen hundrevis av Tesla-tråder i løpet av jula)

Sitat
En britisk undersøkelse viser at røde biler oftest blir utsatt for fuglenes vrede.

Kanskje det er derfor de røde er så fine - de vaskes oftere?  :)

http://www.klikk.no/motor/bil/dekkogutstyr/article769414.ece
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Sofie S

Efter att ha ägt bilar av olika färger som här nämnes, skulle jag nog vilja påstå att i mitt fall så föredrog fåglarna blå lite mer än röd. I övrigt innstämmer jag med färgerna.

Øggen

Er det noken her inne som he bestillt kvit bil med grått skinn-interiør og fått bilen. E blitt litt usikker sjøl om ej veit at det er for seint å endre( bil i transitt)
Ser det greit ut? E tak himlingen beige på alle bila uansett??

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA