Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Betaling hurtiglading - kortautomat?

Startet av Kristian O, torsdag 02. januar 2014, klokken 10:55

« forrige - neste »

toS

Sitat fra: BMW850 på søndag 22. desember 2013, klokken 22:06
Farge og smak er selvfølgelig helt individuelt. Har sett de fleste utenom brun. Valgte grå metallic usett og fikk bekreftet at det absolutt var den fineste fargen for meg når jeg var på Alnabru. Synes hvit og rød er helt feil, særlig med panorama (for meg vel og merke;)). Andre synes helt motsatt og det er jo bare bra :) Grønn og brun tror jeg ikke er like tidløs som grå. Hvit synes jeg ikke kler bilen så godt. Blå blir som sort vanskelig å holde fin over tid. Uansett, jeg fikk etter mye grubling "peace of mind" med mitt valg og er nå fullstendig overbevist om at dette er den rette comboen etter min smak: Hai-grå metallic, sort performanceinteriør og grå 21". Som denne : http://www.youtube.com/watch?v=5KwjHQIJaH8&feature=share
Rød er helt feil???? Sorry, men det er du som tar feil. Med pano er rød spesielt fin :-)

Hyperstress

Så en skitten brun her om dagen, og kunne nesten ikke skille den fra en ren.. Vet ikke helt om det er positivt eller negativt. Hehe :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Brede

Du får skrike ut om du er i nærheten av Sunndalsøra en dag Kristian, har en MC-rød stående i garasjen her.  :)

BMW850

"Rød er helt feil???? Sorry, men det er du som tar feil. Med pano er rød spesielt fin :-)"

Fikk du med deg hva jeg sa?! For meg sa jeg  ::) Uten Pano er den ikke så gæern;)

Det er ingen som tar "feil"! Alle fargene er fine :)

PS. Jeg kan ikke noe for at andre ikke har like god smak som meg  :P  8)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Kristian O

Sitat fra: Brede på søndag 22. desember 2013, klokken 22:44
Du får skrike ut om du er i nærheten av Sunndalsøra en dag Kristian, har en MC-rød stående i garasjen her.  :)

Will do, men det er tvilsomt at det skjer dei nærmaste vekene. Men takk for tilbudet ivertfall  :)
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Tai

Selv var jeg aldri i tvil om at det måtte bli grønn. Ser jo at svært få velger det men fargevalget er jo uansett subjektivt. Det sagt så har jeg sett Model S i alle farger bortsett fra grønn og bilen ser fntastisk ut i alle drakter...

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Havebigfun

Jimpec som er et av våre detailing-orakler har sagt at MC er den beste lakken, sort den verste

bb

Sitat fra: Kristian O på søndag 22. desember 2013, klokken 19:01
Vi har bestilt TMS i rød multibelegg, men vi er litt i tvil. Synes den varierer veldig fra bilde til bilde, men vi har ikkje sett den "live" enda.
Er det nokon i Ålesundsområdet som har en i rødt som vi kan sjå?
Du kan jo bare ta en titt på videotråden min :) Der får du et inntrykk av hvordan den er både på dagtid og kveldstid, i regn og snø. Den er ganske knallrød og fin. Det du sikkert frykter er at den blir for mørk. Men det trenger du ikke å bekymre deg over. Signaturrød er vinrød og mørkere. Og i mine øyne er multicoat red myyye kulere :D
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Kristian O

Sitat fra: bb på mandag 23. desember 2013, klokken 14:49
Sitat fra: Kristian O på søndag 22. desember 2013, klokken 19:01
Vi har bestilt TMS i rød multibelegg, men vi er litt i tvil. Synes den varierer veldig fra bilde til bilde, men vi har ikkje sett den "live" enda.
Er det nokon i Ålesundsområdet som har en i rødt som vi kan sjå?
Du kan jo bare ta en titt på videotråden min :) Der får du et inntrykk av hvordan den er både på dagtid og kveldstid, i regn og snø. Den er ganske knallrød og fin. Det du sikkert frykter er at den blir for mørk. Men det trenger du ikke å bekymre deg over. Signaturrød er vinrød og mørkere. Og i mine øyne er multicoat red myyye kulere :D

Har da selvfølgelig sett videoene dine allerede  :)
Hvordan synes du fargen på bilen er på videoene sammenlignet med "live"?
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

bb

Live ser enda bedre ut :D De videoene av den i dagslys er det som best ligner på live. På kveldsshot har rødfargen en tendens til å bli litt blass grunnet begrensning i videokameraet. Men i video #3 der jeg parkerte i på Lyngdal så viser den ganske riktig farge også på kveldstid. Grunnen til det var at jeg tok i bruk Nikon D7000 og et lyssterkt objektiv som får fram riktigere farger.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Celter

Fra jeg så bildene av de første MC Red var jeg aldri i tvil. Har ikke angret et sekund. En rå bil fortjener en rå farge.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

toS

Sitat fra: Celter på mandag 23. desember 2013, klokken 16:42
Fra jeg så bildene av de første MC Red var jeg aldri i tvil. Har ikke angret et sekund. En rå bil fortjener en rå farge.
Folk kommer uoppfordret bort til bilen og skryter av fargen. Rød gir masse positiv oppmerksomhet. Det var min hustru som krevde rød og det er jeg veldig glad for idag :-)

MrDriveby

Madammen min var VELDIG i tvil på om rød var en farge å vurdere.. Helt til vi kom til prøvekjøring, bilen vi prøvekjørte var da rød. Kommentaren som umiddelbar kom var at DENNE fargen SKAL vi ha 8)

Flott farge på bilen, mn hadde da ikke sett grønn eller brun som i "live" så mye bedre ut enn på nettet.

Ellers er også gråfargen en meget fin gråfarge.

Synes faktisk fargene valgt til TMS generelt er veldig bra. Er du fan av blå liker du garantert TMS blå, samme med grønn osv..

Gi lyd når dommen er falt! ;D
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

maxmekker

http://vimeo.com/82556427

Mitt første valg ville være rød. Men så en Brun i Drammen for en stund siden, og den var virkelig en nakkevrider den og .

erot

Tesla har gjort en god jobb med fargevalg. Ikke nødvendigvis de som imponerer deg mest ved første øyekast, men farger som vokser på deg og holder lenge, og som ser bra ut i virkeligheten mer enn på bilder. Svart, sølv og flat hvit er kanskje litt kjedelige etter min smak. Med de andre trår du ikke feil uansett. Alle er dritlekre. Med en av de lyse ville jeg lakkert helt ned, og da blir plutselig sølv ganske fint igjen likevel.

Mine favoritter er blå og grå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA