Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Betaling hurtiglading - kortautomat?

Startet av Kristian O, torsdag 02. januar 2014, klokken 10:55

« forrige - neste »

Kristian O

Vi har bestilt TMS i rød multibelegg, men vi er litt i tvil. Synes den varierer veldig fra bilde til bilde, men vi har ikkje sett den "live" enda.
Er det nokon i Ålesundsområdet som har en i rødt som vi kan sjå?
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Orcuz

Kristian O

Det er det vi håper. Blir skuffa om vi får en TMS i "nitrist 90talls- rød" når vi trur vi har bestilt Ferrari- rød.  :o
Hadde vore veldig greit å sjå den live. Et bilde på nett er ikkje til å stole på pga innstillinger på kamera og skjerm.
Håper nokon kan hjelpe.
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Roger Kolbu

Høres vel litt selvmotsigende ut dersom Tesla leverer bilene i en "nitrist" farge...? ;-)

Multicoat red er nydelig!
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

hoffa

Henger meg gjerne på denne Kristian O. Jeg og kona bestemte oss for mc rød etter å ha sett fargeprøvene på Alnabru i våres. Har etter denne tid sett TMS live i fargene sølv, grå, sort, hvit, mc hvit, blå, brun og signatur rød. Mangler da bare grønn og "vår" farge.
Så hvis det finnes en mc rød i Ålesundsområdet så vil jeg se.
Uansett blir det ikke aktuelt å skifte farge da jeg har kjøpt bilen til gammel pris, og ikke vil betale ny pris for hele pakken pga. et nytt fargevalg ;)
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Johnny

Jeg var også litt i tvil om dette fargevalget, men etter å ha fått den er jeg militant fornøyd! Det er ikke alle lysforhold den tar seg like godt ut i, men den er en helt spesiell farge den ikke deler med noen andre biler en søstrene sine.
TMS og eGolf.

petersv

Alle fargene er veldig fine. Liker du rød, kommer du til å like den røde. Liker du blå kommer du til å like den blå, osv.

Eneste fargen jeg ikke er så veldig begeistret for er sølvgrå, men er for lys i mine øyne.

Og sist men ikke minst, brun er finest av de alle ;)

Havebigfun

Multicoatfargene har en dybde som er spes!!
Grunnet perlemoreffekten tar bilen seg forskjellig ut i forskjellige lyssituasjoner. Derfor blir man ovverrasket når den ser annerledes ut en man "trodde".  Hadde det vært konsensus i familien min hadde jeg gått for rød som er ekstrem sexy etter min mening 8)
Perlemor-hvit er også spes. fint men jeg orker ikke å vaske hele tiden.

Kristian O

Alle fargane eg har sett "live" har vore veldig fin, utenom Signatur-rød. Bilen var skitten og været var grått og trist, så det er mulig den ser betydlig bedre ut når den er nyvaska.
Enig i at rødt er sexy, men det må vere rett rødfarge. "Bestemorstruse- rød" er ikkje sexy  :P
Blåfargen er kanskje et alternativ.
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Øyvind.h

Sitat fra: Kristian O på søndag 22. desember 2013, klokken 19:01
Vi har bestilt TMS i rød multibelegg, men vi er litt i tvil. Synes den varierer veldig fra bilde til bilde, men vi har ikkje sett den "live" enda.
Jeg har sett den på Alnabru et par ganger. For å si det sånn - du er ikke i tvil når du får se bilen live :)
Regner med du valgte rød fordi det er en sprek farge som synes, og bilen er rå i rød utførelse!
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

MR Tesla

Sitat fra: Kristian O på søndag 22. desember 2013, klokken 19:01

multicoat hvit er finest og holder lengst. gå til teslabutikken- ta med deg alle fargeprøvene ut i sola- se på småripene som synes på alle fargeprøver untatt Multicoat hvit- små vaskeriper "absorberes" av den hvite fargen. bilen ser også mye større ut en de mørke fargene.

Bjoris

MC fargene er flotte, men hvordan blir det å treffe fargen 100% ved behov for lakkeringsjobb?

Har en sølv Audi der jeg bulka døra etter 3 uker:( Skikkelig kjipt, det ble brått bruktbil gitt, sølv var helt håpløst å få likt iflg lakkereren som er kjent for å være dyktig...

Har valgt grå TMS, den mest diskré og lettest å holde er min vurdering, men tror jammen brun hadde vært like aktuelt om jeg skulle bestilt nå... Har ikke sett den live, men den ser bra ut på bildene og er ikke så mange som har den ifht grå... Som jo flest har valgt...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

OleJA

Sitat fra: bjoris på søndag 22. desember 2013, klokken 21:18
MC fargene er flotte, men hvordan blir det å treffe fargen 100% ved behov for lakkeringsjobb?
Har fått lakkert opp ene bakdøra og bakfangeren på min perlehvite, kan ikke skille dette fra resten av bilen. Nå er kanskje hvit en enklere farge enn f.eks rød?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

toS

Multicoat rød er den fineste og den du kommet til få mest kudos for. Ikkeno å lure på! Det er alltid fristende å safe inn med sort eller blå, men bilen kler rødt veldig godt.

BMW850

Farge og smak er selvfølgelig helt individuelt. Har sett de fleste utenom brun. Valgte grå metallic usett og fikk bekreftet at det absolutt var den fineste fargen for meg når jeg var på Alnabru. Synes hvit og rød er helt feil, særlig med panorama (for meg vel og merke;)). Andre synes helt motsatt og det er jo bare bra :) Grønn og brun tror jeg ikke er like tidløs som grå. Hvit synes jeg ikke kler bilen så godt. Blå blir som sort vanskelig å holde fin over tid. Uansett, jeg fikk etter mye grubling "peace of mind" med mitt valg og er nå fullstendig overbevist om at dette er den rette comboen etter min smak: Hai-grå metallic, sort performanceinteriør og grå 21". Som denne : http://www.youtube.com/watch?v=5KwjHQIJaH8&feature=share
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA