Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Småbarn i Tesla Model S

Startet av Hyperstress, onsdag 01. januar 2014, klokken 16:59

« forrige - neste »

TB

Sitat fra: Mikalv på lørdag 30. august 2014, klokken 11:17
På 5 min leverte den 1,27 kWh til et helt tomt batteri, dvs at den etter 30 min har levert ca 7kWh, noe som er ca halvparten av 80% (13,4kWh) av tilgjengelig kapasitet (16,8kWh). Det er sikkert de 14gradene som er "vinter" i bilen sine øyne og derfor går det så seint  8)

"Problemet" som du skriver, er at når jeg kjøpte bilen i november ble det aldri nevnt at jeg ville komme til å stå å vente i en og en halv time på en hurtiglader når det blir blå tall på gradestokken.

Om det finnes andre CCS hurtigladere - prøv på ein annan - eller vent til andre e-up eigere kan gi rapport på sine tal. Laderen du brukte har den 22 kw AC uttak? Var dette i bruk når du lada?
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

MikkeBoomBoom

Niks, kun meg der.
Ingen andre slike ladere i nærområdet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA