Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Foliering

Startet av pberg, mandag 30. desember 2013, klokken 22:07

« forrige - neste »

østfolding

Noen som vet hvordan jeg enklest søker opp en destinasjon på iPhone og sender denne til bilen - slik at navigasjonen i bilen kjappest og enklest får opp dette reisemålet og starter veivisning?

bromm

Sitat fra: østfolding på tirsdag 18. februar 2014, klokken 15:39
Noen som vet hvordan jeg enklest søker opp en destinasjon på iPhone og sender denne til bilen - slik at navigasjonen i bilen kjappest og enklest får opp dette reisemålet og starter veivisning?

Dette gjør du vel enklest fra selve BMW i Remote-appen:
http://youtu.be/DweD1LQlvMA?t=1m56s

østfolding

Jeg får ikke til å legge inn en adresse manuelt der og sende denne til bilen. Gjør du?

Vind

Det er bare å klikke på sirkelen, så kan man søke blant tidligere reiser, legge inn nye osv.  Har man adresse på kontakter er det enda enklere .
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

østfolding

Sitat fra: Vind på tirsdag 18. februar 2014, klokken 17:06
Det er bare å klikke på sirkelen, så kan man søke blant tidligere reiser, legge inn nye osv.  Har man adresse på kontakter er det enda enklere .

Ja, men hvordan legger man inn ny adresse manuelt? Bare jeg som ikke får til det?

Rabiat22

På Google Maps.
Til venstre i menyen står det "Mer"
Der er bil som egen post, velg BMW og dit bruker navn.
Da ligger det under Beskjeder i menyen i bilen
Har testa det, funke det :)

østfolding

Sitat fra: Rabiat22 på tirsdag 18. februar 2014, klokken 17:45
På Google Maps.
Til venstre i menyen står det "Mer"
Der er bil som egen post, velg BMW og dit bruker navn.
Da ligger det under Beskjeder i menyen i bilen
Har testa det, funke det :)

Takk. Det ser ut til å fungere fint på maps.google.com, ja, men har ikke "Send til bil"-valget i Google Maps-appen på iPhone :) Så fra iPhone er man da egentlig like langt.

Så jeg prøver igjen;

Hvordan legger man inn en adresse manuelt på iPhone og sender denne bilen - enklest mulig?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA