Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Noen som har klart å få levert bilen på 19" vinterdekk?

Startet av Nuvolari, mandag 30. desember 2013, klokken 11:49

« forrige - neste »

Nuvolari

Noen som har benyttet gavekortet fra Tesla til å betale for gummimatter?

Kjøpte gummimatter i dag og skulle få faktura men jeg håper jeg kan betale ved hjelp av gavekortet istedet.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Roger (NO)

Gavekort?
Hvilket gavekort snakker du om her?

Nuvolari

Gavekortet på 2500,- som endel av oss fikk som følge av at det blå adapteret er forsinket.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

TK Askøy

Jeg har kjøpt gummimatter med gavekortet. Ikke noe problem.
90D mottatt desember 2015
S85 mottatt september 2013, solgt

teslAudun

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 19. desember 2013, klokken 21:48
Gavekortet på 2500,- som endel av oss fikk som følge av at det blå adapteret er forsinket.

Jeg har lest om dette gavekortet her på forumet, men ikke fått noen informasjon om det fra Tesla. Er dette kun forbeholdt de som mottok bilene tidligst, eller gjelder det alle som nå venter på adapter?

Mottok bil i november. P2227.
Jan.17  Model S 60, rød

I bestilling: M3
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

Havebigfun

alle som allerede har bilen men som ikke har fått adaptere får dette tilgodebeløpet

trol

Jeg mottok bil for 2 uker siden. Var ikke klar over at jeg hadde noe gavekort før jeg skulle kjøpe matter, det var jo en hyggelig overraskelse. :)
trol
85kW, Grå Metallic, 19" full pakke unntatt ekstra seter.

ebbrey

Fikk beskjed om ingen matter tilgjengelig før i januar. Farer noen med løgn!?
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

D.O

Ble verken tilbydd gavekort eller adapter... Men kjøpte matte bak.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

EveryhingIsNotKnirkefritt

Sitat fra: TK Askøy på torsdag 19. desember 2013, klokken 21:48

Kan mattene kjøpes i Norge....og i såfall hvor?

ebbrey

Sitat fra: EveryhingIsNotKnirkefritt på torsdag 19. desember 2013, klokken 23:00
Sitat fra: TK Askøy på torsdag 19. desember 2013, klokken 21:48

Kan mattene kjøpes i Norge....og i såfall hvor?

På service sentre. Feks skøyen

Havebigfun

Sitat fra: ebbrey på torsdag 19. desember 2013, klokken 22:44
Løgn kan man kanskje ikke kalle det- det er mer av kategorien " den ene hånden vet ikke hva den andre gjør", altså det vanlige Tesla-kommunikasjons-rotet.

ebbrey

Sitat fra: Havebigfun på torsdag 19. desember 2013, klokken 23:04
Sitat fra: ebbrey på torsdag 19. desember 2013, klokken 22:44
Løgn kan man kanskje ikke kalle det- det er mer av kategorien " den ene hånden vet ikke hva den andre gjør", altså det vanlige Tesla-kommunikasjons-rotet.

Første gang jeg skulle kjøpe matter ble jeg nektet fordi jeg ikke hadde signature. (var i oktober). Andre gangen var i forbindelse med overtakelse. Fikk beskjed om at jeg måtte vente til skøyen var oppe å gå. For så å få beskjed av dem om at matter ikke kom med container før etter nyttår.  Men er garantert bare brannslukkings-svar.

Gusse

Hentet ut min røde djevel i Trondheim i dag. Ble tilbudt gavekort, men de hadde ikke det i systemet der enda, og iom at jeg ville ha gummi i dag ;D...for sikkerhets skyld 8).....så må jeg bruke gavekortet på noe annet, og punge ut 3900 for begge matte pakkene i dag(1pakke for fram og baksete, og 1 for bagasjerom og for brønn for 3.sete rekke. Finner vel sikkert noe å bruke gavekortet på( nei, servicepakke har jeg fra før).

TW838

Sitat fra: Havebigfun på torsdag 19. desember 2013, klokken 22:18
alle som allerede har bilen men som ikke har fått adaptere får dette tilgodebeløpet

Har dere fått gavekortet automatisk, eller får man det først når man maser om adapter? Jeg har ikke nevnt noe til Tesla så langt, men har da heller ikke fått noe gavekort...
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA