Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 60 vs 85 kWh Tesla S

Startet av Rymegnal, søndag 29. desember 2013, klokken 21:50

« forrige - neste »

Rymegnal

Hei!

Min gule lille "sinte" veps har gjort sitt, og trenger et nytt hjem. Bilen er en 2006 model Buddy, fulgt jevnlige servicer. (Ikke i år)

Bilen fikk nye batterier i 2010, men trenger nye batterier. Den går nok noen km. Bilen ellers er helt grei, men en ser at den er "barnehagekjørt".

Bilen har byttet hjullager, nesten nye sommerdekk og piggdekk. Motoren er byttet i 2012, og nesten ikke kjørt etter det. Vebasto virker ikke etter siste servicebesøk(!)

Den har stått for det meste i garasje, men siste 1/2 året har den stått godt inne i en carport.

Hvor mye bilen har gått er husker jeg ikke, men tipper ca. 25 000. (Sjekker opp i kveld)

Jeg har kviteringer og rapporter på alt som er gjort med bilen.

Bilen anses for et prosjekt og selges fortrindsvis til en som vet hva dette er både positivt og negativt. Pris blir vi enige om.

Bilen står i Ski kommune rett sør for Oslo.

Send PM for mer info.
--
Ole Andreas
Buddy 2006 Mod.
22 600 km pr. 10/8-2010 og byttet batterier da.
37 000 km pr. 18/2-2015, og solgt da.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA