Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Definisjon på bil 1 og 2

Startet av Hyperstress, torsdag 26. desember 2013, klokken 16:45

« forrige - neste »

Sonus

Sitat fra: elektrolux på tirsdag 24. desember 2013, klokken 08:44
God Jul

Da er det bekreftet at ladekladden kan styre strømmen mellom 6A og 14,5A både opp og ned og opp igjen.

Tech pakken inneholder cruise control, som også styrer variabel regenerering mye likt Think Classic.

Her har VW gjort mye rett.

På ønskelisten står selvfølgelig 2 ekstra ladere for lading fra 3 fase AC, adaptiv cruise control, og automatiske vindusviskere, mens varmetråder i frontruta, automatisk klima med mulighet for å deaktivere AC, varmeseter, fjernstyrt varme og lading og standard hurtiglading fra DC Combo var en positiv overraskelse.

Det samme var 2 års serviceintervall og pris på første service til like over 2000 kr, og full kasko til 2400 kr.

Nei dette er bra VW. Dette er en stor liten luksusbil som kommer til å gi mye glede.

Da lover det vel godt for den kommende e-golfen også? :)

God Jul!

KreAture

Hei folkens!
Bestillte min e-up 29/11-2013 og fikk uke 8 som leveringstid.
Har altså fortsatt runt 2 måneder å vente...

Fuzzy steering-wheel cover: check
Fuzzy dice: check
Wonderbaum: check
Car: ...doh!

nitewlkr

Du kan regne med ca 3 mnd lev tid uten soltak og ca 4 med...

HighEndListener

Hei folkens. Jeg skrev kontrakt på min e-up ca. 24.11 og reserverte den noen dager tidligere. Jeg fikk da opplyst at de siste e-up'ene for levering i 2013 nettop var reservert og at neste sending med usolgte biler (på det tidspunktet) ville ankomme landet i slutten av februar. (Produseres i uke 3) Ser ut som vi er ganske mange som venter på de bilene. Den som venter på noe godt...

odahle

Jeg skrev kontrakt 13.09, og venter fortsatt. Bilen kom til landet 14 dager før jul, men de klarte ikke å levere den før rett etter nyttår. Jeg bestilte også uten soltak, så det var merkelig lang ventetid spør du meg.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

upwego

Rart, min kom til lNdet på fredag, håper ikke jeg må vente en hel mnd før jeg får den levert!! Hvor holder du til?

Elmo

Sitat fra: KreAture på søndag 29. desember 2013, klokken 13:18
Bestillte min e-up 29/11-2013 og fikk uke 8 som leveringstid.

Dobbeltsjekk med selger/forhandler. Jeg vet om flere som har opplevd at det de først har fått oppgitt som leveranseuke har vist seg at er produksjonsuka
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

odahle

Sitat fra: upwego på mandag 30. desember 2013, klokken 17:53
Rart, min kom til lNdet på fredag, håper ikke jeg må vente en hel mnd før jeg får den levert!! Hvor holder du til?

Jeg holder til på vestlandet, Stavanger-området. Skal vel sies at julen og disse helligdagene tar bort mange arbeidsdager. Slik at Møller er vel unnskyldt, samt diverse uvær i området.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

elektrolux

Sitat fra: odahle på mandag 30. desember 2013, klokken 14:42
Jeg skrev kontrakt 13.09, og venter fortsatt. Bilen kom til landet 14 dager før jul, men de klarte ikke å levere den før rett etter nyttår. Jeg bestilte også uten soltak, så det var merkelig lang ventetid spør du meg.

Prøv å få bilen registert før nyttår. Med andre ord i løpet av dagen. Mange tusen å spare på det ved senere omregistreringer. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Jeg har overtalt jobben til å bytte ut den ene vaktbilen (Golf) med en eUp.
Skal hente den imorgen ;D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.

Teslus

Jeg bestilte min på tirsdag 7.1, og har fått forventet levering uke 13. Jeg har bestilt med teknikkpakke og panoramatak.

Kjenner det er litt vel lenge å vente, men den som venter på noe godt......!

elektrolux

Du har mye glede i vente.

Er glad vi slapp ventetiden. Kjøpte nemlig "pre owned"
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Morten M

Skjønner at jeg må ha vært veldig heldig. Bestemte meg 23.12.13 og hentet bilen 15.01.14. "Det Årnær sæ i Fredrikstad" ;D ;D ;D

Colin

Vurderer sterkt å kjøpe en e up. Lånte e up i helgen og ble forelsket med engang :)
Kanskje litt OT, men hvor mye avslag kan man forvente å få på en e up??

Elmo

Sitat fra: Colin på onsdag 05. mars 2014, klokken 10:10
Kanskje litt OT, men hvor mye avslag kan man forvente å få på en e up??
Møller er vel Møller så du kan får en viss idé i Golf forumet
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12719.msg191236.html#msg191236

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA