Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Du vet du kjører TMS når du...

Startet av Nimrad, mandag 23. desember 2013, klokken 16:48

« forrige - neste »

kjonix

Noen må vel kunne hjelpe denne karen? Gift deg i Oslo så skal du få låne min! :-)

Skulle du kjørt selv ville jeg hatt kontrakt på at evt skader blir dekket uten forsikring/bonustap, men utover det skulle jeg stilt opp med nyvasket og nyladet bil! :-)

teslamsp

15000 pluss kontrakt på evt. skader så har vi en deal:)

Mr.Hansen

Hei Nimrad

Ta og skriv til Bjørn og spør, han som har laget filmene med sine Tesla.
Ville tro at ville ta et oppdrag til 5.000kr for en dag med sjåfør. Kansje dere kan bli med på hans neste film.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

laumb

Som andre sier - gift deg i Oslo - så får du fint låne min hvite.
Det er fullt mulig å tegne forsikring selv på andre sine biler - så det er eneste kriterie. :)

knukje

Jeg bor i Stavanger, og har svart bil. Du kan leie min dersom du vil..

knukje

Sitat fra: knukje på lørdag 08. mars 2014, klokken 11:07
E-posten  min er forøvrig knukje@gmail.com. Dersom du sender meg en e-post, kan vi ta det derfra. :-)

ToWalkOrDrive

Sitat fra: knukje på lørdag 08. mars 2014, klokken 11:11
Sitat fra: knukje på lørdag 08. mars 2014, klokken 11:07
E-posten  min er forøvrig knukje@gmail.com. Dersom du sender meg en e-post, kan vi ta det derfra. :-)

Ble det bryllupsbilder i en Tesla? Gjerne legge ut?
Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA