Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elbil blir gratis på riksvegfergene

Startet av Lynet, mandag 15. september 2008, klokken 21:53

« forrige - neste »

Lynet

Jula har servicebatteri til Think, varenr 936-002. side 133 i katalogen. Pris 449,-

Eller kjøp i sverige til en meget hyggelig pris: 299,- SEK!!!! http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp

Noe usikker på hvilke poler det er, kan se ut som der er kabelskofeste. Men det bør ikke være noe problem.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

mykle

Hei !
Kan være enklere å kjøpe på Biltema. Jeg byttet i våres og kjøpte ett som passet på Biltema på Alnabru. Kostet rundt 400 kr. Husker desverre ikke varenr. men det fungerer utmerket.
Det hadde skruehull på polene så var ganske greit å bytte.
Oppdaget at de hadde mange flere modeller en det som er å finne på nettsidene deres.

Ken

Tror at den passelig batteri er fortsattt ut av sortimentet, iallefall på sørlandet. Vi har en avtale hos Bang og folkestad hvor vi kan få en til kr630;- . EG26-12 heter den.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA