Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

ctr46

Sitat fra: berry89 på fredag 22. mai 2015, klokken 23:49
Hei! Jeg er i gang, har gått litt trått da jeg ikke har hatt noe egnet sted å holde på hittil. Men har ordnet meg verksted nå så håper på innflytting om ikke alt for lenge, begynner å få til et greit design i mine øyne. Men vil ikke avsløre alt for mye enda da ikke alt er spikret. Jeg mener at de cci'er som finnes er for dyre og lite praktiske.

Denne er i tidlig alpha state, noe jeg slang sammen for Tesla treffet som var i lillehammer, også kjekt å bare ha noe inntil jeg får lagd en enda bedre versjon! =)

Hvordan går det med videreutviklingen av midtkonsollen din? :)

Jeg syns fortsatt ikke at det er noen av de midtkonsollene som fins er helt optimale. De koster dessuten alt for mye. Spent på om du har fått til noe. Kunne vært aktuelt å bestille fra deg om du får noe ferdig og er villig til å lage til oss andre. Vil tippe det er flere som kunne være interessert i noe sånt.
85D

mr.rs4

Ja, er nok intressert i en slik jeg og.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

audioboy

Skøyen har fått inn en batch nå.... Jeg bestilte 9.6. Fått monteringsdato 6.8.
TMS85D  2015 /    M3 2019  /  E-tron 55 2020

Wilma

Sitat fra: audioboy på tirsdag 04. august 2015, klokken 14:21
Skøyen har fått inn en batch nå.... Jeg bestilte 9.6. Fått monteringsdato 6.8.

Den finnes bare i pianosort. Jeg har bestilt bil med carbon. Synes det er merkelig at man ikke kan få den i de samme samme finish som man bestiller bilen.
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

krister461

Sitat fra: Wilma på tirsdag 04. august 2015, klokken 16:45
Den finnes bare i pianosort. Jeg har bestilt bil med carbon. Synes det er merkelig at man ikke kan få den i de samme samme finish som man bestiller bilen.
Er det så big deal? Det er vel bare et lokk som er pianosort, og det lokket står vel stort sett åpent hos de fleste...

Dennis

Ble lei av å sette mobilen i den kontakten som ikke er så veldig bra. Ender alltid opp med å legge mobilen ned i midten av senter konsollen uansett siden da ligger den akkurat uttafor område så det ikke blir forstyrrelse på høyttalerne også.

Siden mobilen jeg har støtter trådløs lading tenkte jeg derfor det var en god ide å bygge inn trådløs lading i senter konsollen :)

Første test på benken inne med trådløslading i den plata med gummi som ligger over usb lednignen i senterkonsollen

Regner med jeg har det montert i bilen i løpet av i morgen eller torsdag.

krister461

Aiai, dette vil jeg gjerne se flere bilder av. :-)

Dennis

Er egentlig veldig enkelt. Kjøpte en slik sak som vist under fra her:
http://www.dx.com/p/qi-wireless-charger-pcba-circuit-board-green-351931#.VcD6PM5yt5M

Den som jeg har linket til fungerer på bla. HTC, Nokia og Samsung som støtter QI standarden.

Monterte den på baksiden av den plata til senterkonsollen

Eneste som gjenstår er bare litt tilpasning av senterkonsollen så jeg får lagt det skikkelig nedpå og ført ledningen så å si usynlig under.

Kommer til å beholde den andre som er der også slik at jeg har mulighet til å lade 2 mobiler samtidig som får strøm fra et annet sted så jeg har 1 usb port ledig.

xderia

70D Deep Blue

nightflare

Fin nok, men jeg synes det ser ut som den tar bort mye plass? Altså, den luka til kaffekopper og stæsj er ikke spesielt stor. Eller har jeg misforstått noe?
Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

Dennis

Ja idiotisk design på den der, svær greie men nesten ikke plass til noe i. Kun den originale som er bra synes jeg.

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

petersv

twinpeaks

Sitat fra: o.b.lix på fredag 07. august 2015, klokken 12:32
Denne er ikke så verst
http://www.e-driver.net/tesla-model-s/mittelkonsolen-center-consoles/

Jeg satt den inn dagen etter overlevering av bilen og er super fornøyd med denne. Fremdeles godt med plass for småting samt alt mye av rotet forsvinner. Plass til drikkeflaske, termos og tørkepapir rett under skjermen på langtur med familien. Jmf. Diskusjonen om trådløs lading så jobbes vel også med å få det lagt til i 'deksel' (i følge tysk Tesla Forum). Jeg har tenkt å legge ut noen bilder når jeg ha anledning.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

mr.rs4

Sitat fra: twinpeaks på fredag 07. august 2015, klokken 16:21
Sitat fra: o.b.lix på fredag 07. august 2015, klokken 12:32
Denne er ikke så verst
http://www.e-driver.net/tesla-model-s/mittelkonsolen-center-consoles/

Jeg satt den inn dagen etter overlevering av bilen og er super fornøyd med denne. Fremdeles godt med plass for småting samt alt mye av rotet forsvinner. Plass til drikkeflaske, termos og tørkepapir rett under skjermen på langtur med familien. Jmf. Diskusjonen om trådløs lading så jobbes vel også med å få det lagt til i 'deksel' (i følge tysk Tesla Forum). Jeg har tenkt å legge ut noen bilder når jeg ha anledning.
Får denne trådløs lading så blir det denne for meg. Enten jeg får laget det selv, eller ifra firmaet her.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA