Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: Stig O på onsdag 13. mai 2015, klokken 09:49
Da har endelig førstemann i USA fått installert sin Premium Center Console i carbon. Han hadde ventet i 1 1/2 år. Da er det bare og vente. Stått på venteliste siden nov.2013.

Samme her, på venteliste siden oktober 2013. Om ikke de gir en grei rabatt pga forsinkelsen og øket dollarkurs har jeg faktisk tenkt på å kjøpe en god kvalitetstoalettmappe i skinn. Kan være like greit. Da får jeg det ryddig samtidig som det tar to sek og fjerne den og ha plassen :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

laumb

Hvor bor du?
Jeg har 3M DiNOC Carbon som ser meget bra ut du kan sjekke ut - eventuelt kan jeg sende over en bit.

Stig O

Synes ikke 3M sin carbonfolie passer med Tesla sin. Den har ikke den vevde strukturen. Jeg brukte denne 4D carbon folien på nose cone og synes den passet bra. Den er ikke så sort i virkeligheten, men ligner veldig på bakspoileren.

http://www.ebay.com/itm/2m-x-1-52m-BLASENFREIE-4D-Carbon-Folie-schwarz-LUFTKANAL-Auto-MATT-GLANZ-3D-Flex-/391029564488?nma=true&si=0VR9VJmFO142uZ1krsaaV1kqAOk%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Bakern

Sitat fra: BMW850 på onsdag 13. mai 2015, klokken 10:36
Sitat fra: Stig O på onsdag 13. mai 2015, klokken 09:49
Da har endelig førstemann i USA fått installert sin Premium Center Console i carbon. Han hadde ventet i 1 1/2 år. Da er det bare og vente. Stått på venteliste siden nov.2013.

Samme her, på venteliste siden oktober 2013. Om ikke de gir en grei rabatt pga forsinkelsen og øket dollarkurs har jeg faktisk tenkt på å kjøpe en god kvalitetstoalettmappe i skinn. Kan være like greit. Da får jeg det ryddig samtidig som det tar to sek og fjerne den og ha plassen :)
S85D på vent

Øggen

Jeg sendte mail til de i 2014 om at de kunne installere Consolen i forrige bil. Det kunne de ikke. Derfor MÅTTE jeg bare sende samme mail denne gangen da jeg har bestillt samme interiør på den nye. Hva fikk jeg til svar?
Gikk ikke. Ha Ha Ha
Matt Abache tror jeg aldri kommer...........

OnlyOne

Sitat fra: Stig O på onsdag 13. mai 2015, klokken 17:02
Synes ikke 3M sin carbonfolie passer med Tesla sin. Den har ikke den vevde strukturen. Jeg brukte denne 4D carbon folien på nose cone og synes den passet bra. Den er ikke så sort i virkeligheten, men ligner veldig på bakspoileren.

http://www.ebay.com/itm/2m-x-1-52m-BLASENFREIE-4D-Carbon-Folie-schwarz-LUFTKANAL-Auto-MATT-GLANZ-3D-Flex-/391029564488?nma=true&si=0VR9VJmFO142uZ1krsaaV1kqAOk%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Hadde du tatt bryet med å poste et bilde av resultatet?
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

laumb

Sitat fra: Stig O på onsdag 13. mai 2015, klokken 17:02

3M sin DiNOC Carbon Fiber er jo definitivt den folien som passer best til Tesla, den har en 3D Struktur av vevd fiber og leveres i matt lik interiøret og spoileren. Kan i tillegg lakkeres med klarlakk for å gi blank look.

kseitzberg

Centerkonsol (og Dashboard) i Brushed Titanium Metal (3M 1080 Folie)

SK901

Elon kan sende forsyninger til et menneskelaget objekt som holder 27 743,8 km/t i bane rundt jorda. En senterkonsoll i karbon derimot.....

HKS

Da fikk jeg nettopp mail (på dårlig Norsk) fra Tesla om at "Premium Center Console" i alle andre versjoner en "Piano Black" har blitt kansellert.

SitatVi har måttet gå til det vanskelige valget og kun tilby senterkonsollen i Piano Sort dekor for Model S. Vi beklager dette på det sterkeste, men etter nøye og gjentatte testinger har vi kommet fram til at andre typer dekor ikke har den kvaliteten vi ønsker på lang sikt.

Om du ønsker, kan du bestille senterkonsollen i Piano sort dekor og bli bedt om å bli satt på venteliste for kjøp av denne etter hvert som tilgjengeligheten øker. For å bli registrert på denne listen vennligst svar på denne emailen direkte for å bekrefte ditt ønske.

Vi forstår din skuffelse over denne utviklingen og at du sannsynligvis har noen spørsmål til Tesla Teamet. Forhåpentligvis vil du finne svar på noen av disse spørsmålene under, men det er bare å ta kontakt med vårt europeiske tekniske støtte team, som er tilgjengelig døgnet rundt på 800 11 093 eller på
accessories-eu@teslamotors.com.

Edit: Satt inn mail fra Tesla
Tesla Model S 90D

Ludvig

Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

drFloyd

+1

Her lager de altså "verdens beste bil" men greier ikke å få laget noe så enkelt som en konsoll til bila?

rakriste

fy f**n      fikk mailen nå, skrev kritikk tilbake.. ikke en gang prisavslag.. fortjener dårlig omtale for servicehåndtering.
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

Stig O

Har nesten vært daglig på det amerikanske forumet og sett etter noe nytt om consolen siden jeg bestilte for 1 1/2 år siden ,og ble glad da en i forrige uke fortalt han hadde fått den. Sanakke om og holde folk for narr. Kan ikke fordra det åpne rommet og synes piano black blir helt feil i bilen. Synes heller ikke foliering er en bra løsning da det er vanskelig og få fint på baksiden, men må vel ty til det alikevel. Synes dette er uforståelig.

Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Pompel

Jeg har også fått denne mailen, og valget ble nå veldig enkelt. Ingen senterkonsoll i bilen her.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA