Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

Messel

Sitat fra: fviken på fredag 20. februar 2015, klokken 15:05
Fikk samme svar i natt jeg også. Eneste alternativ var å sette seg på venteliste ved å sende epost til: Accessories-EU@teslamotors.com. Litt uryddig av Tesla, dette.

Har satt meg på venteliste nå, og spurte samtidig om hvordan det lå an med konsollen foran. Fikk følgende svar fra Holland:

Regarding you order for the Front center console.
These console are coming in and we are working through the waiting list as fast as possible. An exact time schedule I unfortunately cannot give but I can tell you it won't take long anymore. To speak in time; It won't take months anymore. It will be weeks.
Svart P85D levert 11. mars

Øggen

Yeah, about 15 weeks, not months. LOL
Jeg skal iallefall ikke ha den om den blir kostende det som legges ut på forum her. Det er den ikke lenger verdt. Ventet i 15 måneder siden bestilling, og så har de jaggu meg nerver til å legge ut ennå et "comming soon, out off stock" produkt. Huff

BMW850

Sitat fra: Messel på fredag 20. februar 2015, klokken 19:05
Sitat fra: fviken på fredag 20. februar 2015, klokken 15:05
Fikk samme svar i natt jeg også. Eneste alternativ var å sette seg på venteliste ved å sende epost til: Accessories-EU@teslamotors.com. Litt uryddig av Tesla, dette.

Har satt meg på venteliste nå, og spurte samtidig om hvordan det lå an med konsollen foran. Fikk følgende svar fra Holland:

Regarding you order for the Front center console.
These console are coming in and we are working through the waiting list as fast as possible. An exact time schedule I unfortunately cannot give but I can tell you it won't take long anymore. To speak in time; It won't take months anymore. It will be weeks.

CF eller ikke?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Messel

NegativeElectrode

Reviewing the Evannex and Tesla center console insert
http://www.teslarati.com/product-review-evannex-center-console-insert-cci/
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Messel

Henter ut en P85D neste uke med senterkonsoll ferdig installert  8)

Kimpala

Min senterkonsoll blir montert hjemme hos meg nå til mandag :)
Bra service til slutt :)
X
3

Sense

Sitat fra: Messel på fredag 06. mars 2015, klokken 11:19

Da håper jeg det var Piano black versjonen du fikk installert.
Var det noen av de andre interiør-versjonene, som Blankt Abachi Tre, så blir jeg provosert på vegne av alle som har ventet forgjeves i flere år.

hoffa

Sitat fra: Sense på fredag 06. mars 2015, klokken 22:15
Sitat fra: Messel på fredag 06. mars 2015, klokken 11:19

Da håper jeg det var Piano black versjonen du fikk installert.
Var det noen av de andre interiør-versjonene, som Blankt Abachi Tre, så blir jeg provosert på vegne av alle som har ventet forgjeves i flere år.
Ditto!
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

frosken

For min del håper jeg han fikk treverk eller karbon, for det betyr at den endelig eksisterer og shippes til kundene.

Men jeg er villig til å vedde ganske mye på at det er pianolakk det er snakk om.

Dennis

Satt meg for ca 2 måneder siden på venteliste for carbon center console. Men virker som man kan få piano sort ganske så mye kjappere.
Så vurderer derfor å bare bestille sort istedet for og så legge på carbon film hvis sort ikke ser helt bra ut med resten av carbon interiøret.

Slik som dette:
http://www.teslarati.com/how-to-add-a-carbon-fiber-interior-trim-wrap-tesla-model-s/

Så faktisk ganske bra ut selv om det er fake :P Så frister å gå den veien og slippe å vente 1 år, eller mer for å kunne legge fra seg ting i bilen på en ordentlig måte uten at det flyr vegg imellom inni bilen.

satheesh.net

Sitat fra: Cookie Monster på fredag 03. april 2015, klokken 17:51
Satt meg for ca 2 måneder siden på venteliste for carbon center console. Men virker som man kan få piano sort ganske så mye kjappere.

Nærmere 1,5 år(!) siden jeg bestilte min Carbon Center Console. Glad jeg ikke valgte å holde pusten ... ::)

Dennis

Ja fikk inntrykk av at man kanskje kan ligge i evighetskista før man får carbon center console :P

Piano sort virker det som er mulighet for å få i løpet av 3-4 måneder?

boppus

Jeg bestilte nylig min, fra Evannex. Carbon og grå. Sendes til en adresse i USA.
EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

cirys1

Forhørte meg med Tesla om dette her om dagen, mellom 6000-7000 kr og 2 måneders venting, sinnssykt..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA