Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

mr.rs4

Sitat fra: mj på onsdag 04. februar 2015, klokken 08:31
Fikk min i pianosort montert på 20' service i forrige uke. Den ser bra ut og fungerer greit. Skulle ønske det fulgte med rette skillevegger og ikke bare de buede som følger med for romindeling.Dokkingen til tlf fungerer og greit så sant man ikke har cover på tlf eller sånn propp for de vanntette tlf. Den er til litt plunder.

Ha foliert bilen, også det pianosorte interiøret. Kommer til å gjøre det samme med lokket på midtkonsollen.
bilder av foliering, farge?
Hvem har utført jobben? Pris?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

mr.rs4

Sitat fra: BMW850 på onsdag 04. februar 2015, klokken 11:53
Ikke noe jeg ville valgt. Dårlig utnyttelse av plassen er det også.
Jeg er helt enig, ser ikke bra ut. Har dog da ikke sett den i virkeligheten
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Teslaguten

Sitat fra: Dag A. på onsdag 04. februar 2015, klokken 11:51

Ser at manger er frustrerte over manglende tilgjengelighet på Center Console fra Tesla.

En mulighet er da denne: http://evannex.com/products/center-console-insert-cci

Senterkonsollen er ein ting, men se på setene i det største biletet:
Skinnet i setene ser ut som det endeleg er blitt perforert. Blir det tilsvarande på NextGeneration setene også?
Model X #1094
P85D RN6614200

mj

Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 04. februar 2015, klokken 12:22
Fikk min i pianosort montert på 20' service i forrige uke. Den ser bra ut og fungerer greit. Skulle ønske det fulgte med rette skillevegger og ikke bare de buede som følger med for romindeling. Dokkingen til tlf fungerer og greit så sant man ikke har cover på tlf eller sånn propp for de vanntette tlf. Den er til litt plunder.

Ha foliert bilen, også det pianosorte interiøret. Kommer til å gjøre det samme med lokket på midtkonsollen.

Skal se om jeg kan få tatt noen bilder i løpet av helgen  :)
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

Cato76

Sitat fra: mj på onsdag 04. februar 2015, klokken 13:39
Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 04. februar 2015, klokken 12:22
Fikk min i pianosort montert på 20' service i forrige uke. Den ser bra ut og fungerer greit. Skulle ønske det fulgte med rette skillevegger og ikke bare de buede som følger med for romindeling. Dokkingen til tlf fungerer og greit så sant man ikke har cover på tlf eller sånn propp for de vanntette tlf. Den er til litt plunder.

Skal se om jeg kan få tatt noen bilder i løpet av helgen  :)

Kan du også ta noen bilder med tommestokken liggende over lokkene? Jeg vurderer å få laget en konsoll selv. Har fått tak i samme skinn (skai) som på resten av midtkonsollen og har en kompis som kan maskinere lokk og diverse deler + en veninne som er møbelsnekker.

Jeg hadde satt veldig pris på om jeg kunne fått målene A til H (trenger ikke være 100% på millimeteren).

-Thanks
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Brede

Sitat fra: Teslaguten på onsdag 04. februar 2015, klokken 12:55
Sitat fra: Dag A. på onsdag 04. februar 2015, klokken 11:51

Ser at manger er frustrerte over manglende tilgjengelighet på Center Console fra Tesla.

En mulighet er da denne: http://evannex.com/products/center-console-insert-cci

Senterkonsollen er ein ting, men se på setene i det største biletet:
Skinnet i setene ser ut som det endeleg er blitt perforert. Blir det tilsvarande på NextGeneration setene også?

Tar jeg ikke helt feil så fikk du Signature med perforert skinn, regner med at det er disse vi ser da dette bildet er gammelt.

Teslaguten

Ok, visste ikkje at Signature hadde perforert skinn. Kjekt å ha.

Får håpa det blir tilsvarande på NG setene. Har lite lyst å kjøra gaffeltrikset på setene sjøl..
Model X #1094
P85D RN6614200

Philippo10

Sendte de mail etter jeg så denne posten igjen;

SitatJeg kan bekrefte at du er oppført på ventelisten vår.
Vi sender ut senterkonsollene fortløpende I forhold til ventelisten vår, vi tar kontakt med deg så snart du står for tur.

SitatJeg vil si at innenfor 1-2 uker vil du bli kontaktet for å sette opp en timeavtale for montering.

I forhold til når timeavtalen vil bli satt opp blir det bli vanskelig for meg å uttale meg om.
Mail nr2

Fikk endelig et godt svar og estimat :)
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Øggen

atta

Hvordan er stemningen blandt de som har mottatt center console? Er den til forventningene? Fornøyd?

Står på venteliste, men føler jeg er litt vaklende. Kan ikke si jeg savner midtkonsoll, og plassen er ganske grei å ha iblandt. Men hvis det føles som en oppgradering av interiøret (ser litt tomt ut nå?), vil jeg ha. :)

afitch80

Sitat fra: atta på torsdag 05. februar 2015, klokken 18:14
Hvordan er stemningen blandt de som har mottatt center console? Er den til forventningene? Fornøyd?

Står på venteliste, men føler jeg er litt vaklende. Kan ikke si jeg savner midtkonsoll, og plassen er ganske grei å ha iblandt. Men hvis det føles som en oppgradering av interiøret (ser litt tomt ut nå?), vil jeg ha. :)

Jeg har hatt den i snart to måneder. Ble litt usikker da jeg hadde avtalt time. Ville jeg bruke 5k bare for å få noen koppholdere og lading til tlf. Følte liksom ikke at jeg manglet noe, utenom koppholdere en annen plass en i armlenet. Plassen var for min del og grei å ha. Til f.eks. posen med matvarer. Men da jeg fikk den så jeg at det var det som hadde manglet mellom setene, uten å virkelig ha visst det før. Er nå veldig glad for at det kjøpte den. Den gjør, for min del, interiøret komplett. Veldig greit å få vannflasken vekk fra armelenet. Og ha mobilen fast en plass når den lader. Har ikke hatt forstyrrelser på radio når jeg har mobil i laderen. Men hadde det innimellom da den bare lå løst mellom setene før jeg fikk konsollen.
Før amerikansk, nå tysk.

NilsRo

Høres lovende ut! Ser frem til å få den, begynner å bli lei av ventetiden. Tragikomisk hvis  årsaken  til utsettelsen for oss som har annen farge enn svart er riktig. Uforstålig at farge på deksel kan påvirke godkjenning, og kun den "billigste" er godkjent.
Tesla Model S P85, sort, 19" vinter, 20" sommer

Alle pakker untatt: +pakke, sikkerhetspakke og ekstra barneseter.

Bekreftet 25/10 2013
I produksjon fra 02/02 2014
I transitt fra 07/02 2014
Levering 29 mars 2014, Drammen
VIN 29805

laumb

Fargen er en ting, men CF og treverk har helt andre vekter og egenskaper enn plastikk.
Det har resultert i at de øvrige materialene ikke har gått igjennom krasjtestene hos Tesla og følgelig har blitt videreutviklet.

Tviler på at de krasjer en bil KUN for midtkonsollen sin skyld - så dette blir nok sjekket i en batch med en lang rekke andre endringer på et tidspunkt.

mj

Her et par bilder av midtkonsoll. Lokket over dockingen vil bli foliert slik som det andre pianosorte.
Og det stemmer, jeg er ingen fotograf  :)
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

Tandersen

Sort S85 sort skinn + alt, minus barneseter og sikkerhet. VIN:23880 Bekreftet levering Mars 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA