Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

krister461

Hmm. Jeg fikk bilen min i mars, men det var først i august jeg fikk bekreftet at jeg var på venteliste for konsoll. Jeg har ikke fått levering enda, bare en e-post med informasjon om at jeg kan bestille og hvor jeg må opplyse hvilket telefonstativ jeg ønsker.

Jimpec

Har vært i kontakt med Tesla i dag om denne da jeg måtte booke om designet. De sier de fortsatt jobber med designet av konsollen og kan dermed ikke si eksakt hvordan den vil se ut.. Mitt spm var relatert til farge på skinnet på sidene.
Videre kunne jeg forvente at de kunne være klare i Q3 2015.

;-)
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Øggen

Hvor vanskelig kan det være??
Greit de sikkert prioriterer andre ting som er viktigere, men en mann snekkrer jo et slikt ferdig i løpet av en ettermiddag !?!?!?
Glad jeg bestillte samme interiøret i den nye bilen

BMW850

Sitat fra: Jimpec på mandag 05. januar 2015, klokken 10:00
Har vært i kontakt med Tesla i dag om denne da jeg måtte booke om designet. De sier de fortsatt jobber med designet av konsollen og kan dermed ikke si eksakt hvordan den vil se ut.. Mitt spm var relatert til farge på skinnet på sidene.

;-)

Du er sikkert klar over det men konsollen har ikke skinn, kun syntestisk. Spurte om dette en gang ifjor.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Jimpec

Sitat fra: BMW850 på mandag 05. januar 2015, klokken 10:23

;-)

Du er sikkert klar over det men konsollen har ikke skinn, kun syntestisk. Spurte om dette en gang ifjor.

Ja - er klar over det. Trim er jo et godt engelsk ord. "Trekk" fungerer ikke like godt på Norsk ;-)

Har fortalt kona at den kommer i månedsvis nå.. får fortsette den historien med ny bil også da tenker jeg. Opplegg..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Tesla P85D

Hvor bestiller dere midtkonsollen?
Bestilt 11.10.2014: P85D, sort, sort taktrekk, piano sort, panorama, 21", Next gen seter, carbon spoiler, Tesla røde bremsekaliptere, Dobbelt lader, tech pakke, Luftfjæring, Hifi, vinterpakke, rødt og blått ladeadapter, type 2 ladekabel. Forventet levering Mars 2015
RN996766
VIN P669XX
Satt i produksjon 08.01.2015
Transitt fra fabrikken 14.01.2015
Utlevering 20.03.2015

Stig O

;-)

"Fortsatt jobber med designet og vet ikke eksakt hvordan den blir"??? Hvem er det du har snakket med hos Tesla? Dette høres jo ut som svada, noe som ikke er uvanlig når du snakker med folk hos Tesla om ting som er litt utenom det vanlige. Konsollen er jo ferdig og utlevert til mange, riktig nok i bare piano design foreløpig. De andre skulle komme ut i februar, noe man må ta med en stor klype salt selvfølgelig.Har selv stått på venteliste siden november 2013. Ganske uforståelig det hele spør du meg.Skulle nesten tro de som produserer denne var omdisponert til og jobbe med DU, men der er jo selvfølgelig ikke slik det fungerer. "Comming soon" har stått på Tesla sidene siden februar 2013!!!!!!!!!!
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Jimpec

Den hyggelige herremannen hos Tesla heter Paul van Oosten.
[emoji6]
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

BMW850

Vi burde vel egentlig få en god rabatt når den til slutt kommer. Har stått på venteliste siden 2013 og dollarkursen har vel steget nærmere 30 % siden da...
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Stig O

Sitat fra: BMW850 på mandag 05. januar 2015, klokken 16:03
Vi burde vel egentlig få en god rabatt når den til slutt kommer. Har stått på venteliste siden 2013 og dollarkursen har vel steget nærmere 30 % siden da...

+1
Ja den begynner og bli dyr.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Tønsberg

Da er det endelig min tur  ;D
Fikk i går en kort, men etterlengtet mail fra Tesla om tid for montering av konsoll - med lånebil.

Så 6. februar, kun få dager unna 1 år etter reservasjon, får jeg endelig fylt det store tomrommet i bilen

Happ days :)
Svart TMS 85 - Levert 6. mai 2014
Grå TM3 - Levert 20. mars 2019

hoffa

Sitat fra: Tønsberg på fredag 23. januar 2015, klokken 15:30
Da er det endelig min tur  ;D
Fikk i går en kort, men etterlengtet mail fra Tesla om tid for montering av konsoll - med lånebil.

Så 6. februar, kun få dager unna 1 år etter reservasjon, får jeg endelig fylt det store tomrommet i bilen

Happ days :)
Gratulerer. Det er fortsatt sort pianolakk som gjelder? Har carbon inne til bestilling siden oktober 2013 :o
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Tønsberg

Sitat fra: hoffa på fredag 23. januar 2015, klokken 18:24
Gratulerer. Det er fortsatt sort pianolakk som gjelder? Har carbon inne til bestilling siden oktober 2013 :o
Stemmer, sort pianolakk.
Svart TMS 85 - Levert 6. mai 2014
Grå TM3 - Levert 20. mars 2019

Oggen

Har nesten glemt hele greia, men bestillte samme interiøret i ny bilen......
MMen sendte en mail nå der jeg spør etter progressen i statene. Regner ikke med å få svar, men må si jeg aldri har opplevd makan.
Bestillt 29.10.2013

satheesh.net

Til de av dere som lurer på hvorfor Tesla bruker så lang tid på dette; kan jeg fortelle at det er pga at lokket som finnes der (som man kan skyve for å lukke oppbevaringsrommet), faller av ved en eventuell krasj(!). Av en eller annen grunn gjelder dette samtlige typer bortsett fra sort pianolakk.

Bilen og tilleggsutstyret blir derfor ikke godkjent av de ulike trafikksikkerhetsorganer.

Go figure ... ???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA