Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

iCar

Fikk svar:

Thank you for your interest in the Tesla Model S Premium Center Console. We have added you to the waitlist for a console with the Carbon Fiber décor to match your interior. We estimate that the console will become available to those recently added to the list in December.

Depending on décor choice, the Premium Center Console ranges from $600-$800 as an option with new vehicle orders, and from $800-$1000 as a service installed aftermarket accessory. The difference in price is due to increased expense related to shipping and installation time at the local Tesla service center.

We recognize that the Premium Center Console option was not available at the time you ordered, therefore we are offering you the Premium Center Console at the new vehicle order price. Shipping and service installation are complimentary.

Detailed North America pricing for each décor style:

An iPhone 5/s Lightning Cable Dock Kit or a micro-USB phone dock kit is also available at no additional charge.

While we are experiencing a hold on shipping and installing the consoles at this time, we expect to resume in early June and stay on track with your current estimated delivery time. You will be contacted once we reach your position on the waitlist and a console is ready to ship to your local service center.
Please let us know if you have any questions.
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

oroeltoro

Bestilte Senterkonsoll for en evighet siden, siste oppdatering var at de skulle rulle de ut i juni, så jeg valgte og purre.
Fikk følgende svar i går.

Hello Mr. X

Thank you for contacting Tesla Motors. Unfortunately, we do not have any new information regarding the Premium Center Console at this time. We hope to have an official update soon, so we can provide you, and all of our customers, with more information about the status of the console. We apologize for the inconvenience.

Please let us know if you have any questions.

Best,
Krista

Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

Stiania79

min skulle komme i juli (bestilte i november 13), men ikke hørt noe siden april... bare å vente...
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

krister461

Sitat fra: Sven-Erik på torsdag 26. juni 2014, klokken 13:46
Gitt dem en frist på f.eks. 3 uker til å levere, og samtidig sagt i fra at får jeg det ikke innen den tid, er denne mailen å regne som en avbestilling.

Forutsetningen er at så mange gjør dette at det får konsekvenser.
Konsekvensen hadde nok vært at mange hadde fått avbestilt sin konsoll. Jeg tviler på at Tesla sitter å ruger på disse for morro skyld. De kommer nok så fort Tesla klarer (dog kan Tesla selvsagt bli bedre på estimering og forventningsstyring) ;)

Sense

Jeg bestilte min i mars i år, så den kommer nok nyinnstallert når bilen skal selges.

satheesh.net

Det kan nesten se ut som Premium Center Console er lansert og at de har startet med utsendelse til de som har forhåndsbestiltbestilt? ???

BMW850

Vet at de i våres sendte ut en batch men det var forhold som gjorde at de stoppet opp for å gjøre en "improvement". Jeg satt meg på venteliste i november #1200 ett eller annet. Har ikke fått signaler om at det er nært forestående...

Har ikke noe hastverk. Den kommer når den kommer. (innen rimelighetens grenser selvfølgelig)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Philippo10

Flere enn meg som har bestilt dette til bilen? http://shop.teslamotors.com/products/premium-center-console

SitatThank you for your interest in the Tesla Model S Premium Center Console. We have added you to the waitlist for a console with the Piano Black décor to match your interior. We estimate the console will become available to you in the fall.

Detailed North America pricing for each décor style:
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

afitch80

Jepp, bestilte min før sommeren en gang.
Før amerikansk, nå tysk.

hoffa

Jepp..satte meg på venteliste september 2013, men skal ha i Carbon så da blir det å vente til 2015 :o
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Philippo10

Går det ikke an at Mod kan slå sammen alle trådene?
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Sense

"available to you in the fall". Det gjald vel kun en variant av interiøret.
Alle de andre måtte pent vente.
Står det noe om hvilket år? To Tesla-uker, kanskje.

Trøndertesla

Her er en kopi av mailen jeg fikk fra Tesla den 1 august:

"Dear Customer,

One of the most requested accessories for Model S has been a center console to increase storage options in the front of the cabin. Today, we're happy to let you know that we have started shipping these consoles for customers who ordered them in Piano Black. All those orders will be fulfilled in the coming weeks.

Center consoles in other décor finishes will be available in limited quantities starting early 2015. As with all Tesla products, we want to make absolutely sure that customers get the best-possible product we can provide. With that in mind, we have spent more time than anticipated re-engineering the center console so that it meets our exacting standards. Specifically, we have added a sliding cover latch, engineered a new sliding cover handle, and inserted a structural cross brace into the console. These changes have delayed our ability to fulfill deliveries until this point.

If you have ordered a center console in another décor option but would like to take delivery as soon as possible, we encourage you to change your order to Piano Black. To change your order, simply contact onlineorders@teslamotors.com. We will be able to fulfill such orders by fall.

We appreciate your patience and understanding. Thank you for being a Tesla customer.

Tesla Motors"

Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

BMW850

Satte meg på venteliste i november 2013. Siden jeg skal ha CF blir det ikke noe leveranse før etter nyttår.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

krister461

Sitat fra: Trøndertesla på onsdag 10. september 2014, klokken 18:33
Her er en kopi av mailen jeg fikk fra Tesla den 1 august:

Today, we're happy to let you know that we have started shipping these consoles for customers who ordered them in Piano Black. All those orders will be fulfilled in the coming weeks.
Er det noen som har fått en konsoll eller hørt noe mer enda?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA