Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

ctr46

Sitat fra: twinpeaks på fredag 07. august 2015, klokken 16:21
Sitat fra: o.b.lix på fredag 07. august 2015, klokken 12:32
Denne er ikke så verst
http://www.e-driver.net/tesla-model-s/mittelkonsolen-center-consoles/

Jeg satt den inn dagen etter overlevering av bilen og er super fornøyd med denne. Fremdeles godt med plass for småting samt alt mye av rotet forsvinner. Plass til drikkeflaske, termos og tørkepapir rett under skjermen på langtur med familien. Jmf. Diskusjonen om trådløs lading så jobbes vel også med å få det lagt til i 'deksel' (i følge tysk Tesla Forum). Jeg har tenkt å legge ut noen bilder når jeg ha anledning.

Hva kosta den? Jeg skal til Tyskland neste mnd en tur. Går det an å kjøpe den i en butikk der? Hvilket oppsett kjøpte du? Jeg har iPhone 6..
85D

Tuxedo

Den koster fra 548 til 598 Euro, ser det ut som.  Kan bestilles nederst på siden det ble lenket til.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Line

Er det jeg som er blind eller er sidene bare på tysk?
Greit å skjønne litt av hva det står selv om bildene sier det meste.
Jeg hadde fransk på skolen ::)

ctr46

Sitat fra: Line på fredag 07. august 2015, klokken 19:25

Jeg hadde tysk på skolen men skjønner likevel ikke noe.. Burde kanskje fulgt litt bedre med. Siden virker til å bare være på tysk og dermed litt vanskelig å forholde seg til:)

Hmm med dagens kurs er den jo faktisk dyrere enn Tesla sin egen.. Litt kortere leveringstid kanskje eneste..
85D

thilo

Sitat fra: ctr46 på fredag 07. august 2015, klokken 19:40

Jeg hadde tysk på skolen men skjønner likevel ikke noe.. Burde kanskje fulgt litt bedre med. Siden virker til å bare være på tysk og dermed litt vanskelig å forholde seg til:)

Hmm med dagens kurs er den jo faktisk dyrere enn Tesla sin egen.. Litt kortere leveringstid kanskje eneste..

Synes den ser veldig hjemmesnekkret ut, er til slutt veldig glad at jeg gikk ikke for den men bestillte Tesla sin (fikk levert den med bilen). Har noe carbonfolie på den dekseln i pianosvart men kunne tenke meg også alcantara der, kansje enklere å matche.

Hvis noen trenger hjelp med tysk, kan dere gjerne sende meg en pm.
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

joda

TMS 85D

Line

Sitat fra: thilo på fredag 07. august 2015, klokken 19:49
Sitat fra: ctr46 på fredag 07. august 2015, klokken 19:40

Synes den ser veldig hjemmesnekkret ut, er til slutt veldig glad at jeg gikk ikke for den men bestillte Tesla sin (fikk levert den med bilen). Har noe carbonfolie på den dekseln i pianosvart men kunne tenke meg også alcantara der, kansje enklere å matche.

Hvis noen trenger hjelp med tysk, kan dere gjerne sende meg en pm.
Litt enig i at Tesla sin har penere design, synes kanskje ikke Tesla sin er så praktisk. Får jo ikke noen flere rom egentlig. Trenger rom hvor man kan skjule nøkler, garasje åpner, småpenger etc. og koppholdere selvfølgelig. Egentlig synes jeg begge er litt dyre så sitter egentlig litt på gjerdet og venter..

o.b.lix

Sitat fra: Line på fredag 07. august 2015, klokken 20:27
Trenger rom hvor man kan skjule nøkler, garasje åpner, småpenger etc. og koppholdere selvfølgelig. Egentlig synes jeg begge er litt dyre så sitter egentlig litt på gjerdet og venter..

Garasjeåpner trenger du ikke, du kan bruke homelink.

Men synes også de er for dyre i forhold til funksjon.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Wilma

Min nye bil er bestilt. Den blir Deep Blue og har grått interiør.
Jeg har lest igjennom denne tråden og har såvidt lest litt om denne midtkonsollen.
Er det noen som har den og kan si hva de synes? Synes den blir ganske dyr. 920 dollar med frakt (9400 kr) men må si at jeg synes den er fin.

S90D bestilt.
Levert 15.10.15

boppus

Sitat fra: Wilma på søndag 09. august 2015, klokken 18:18
Jeg har lest igjennom denne tråden og har såvidt lest litt om denne midtkonsollen.
Er det noen som har den og kan si hva de synes? Synes den blir ganske dyr. 920 dollar med frakt (9400 kr) men må si at jeg synes den er fin.

Et det Evannex sin? Det er den jeg har, i samme farge og trim. Ikke noe smykke, men helt grei.
EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

Wilma

Sitat fra: boppus på søndag 09. august 2015, klokken 20:02

Et det Evannex sin? Det er den jeg har, i samme farge og trim. Ikke noe smykke, men helt grei.

Det stemmer. Den er fra Evannex.
S90D bestilt.
Levert 15.10.15

boppus

Sitat fra: Wilma på søndag 09. august 2015, klokken 21:45
Sitat fra: boppus på søndag 09. august 2015, klokken 20:02

Det stemmer. Den er fra Evannex.

OK, kan sees live i Lillestrøm.
EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

audioboy

Fikk montert min i forrige uke. Carinas berømte skuff kom på plass i dag, og oppbevaringsproblemene er en saga blott :)
TMS85D  2015 /    M3 2019  /  E-tron 55 2020

Toonster

Det så veldig bra ut!

Hva koster det å få dette montert?

mj

Har ikke sett den skuffen til Carina før. Hvordan får man bestilt den ?
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA