Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av Tønsberg, fredag 20. desember 2013, klokken 09:03

« forrige - neste »

Dennis

Hmm ok. Trodde det uansett var det teppe greiene under yacht gulvet slik at man tok ut gulvet slik at det ble teppe under ved montering. For hadde vært bedre det siden det er mindre glatt en yacht gulvet.

Dennis

Sitat fra: El-boy på søndag 31. mai 2015, klokken 08:49
Sitat fra: Cookie Monster på lørdag 30. mai 2015, klokken 15:31
Fjernes yacht gulvet når Tesla setter inn consolet eller blir det værende under?
Yacht floor blir værende under ved montering av konsollet. Det er bare en fordel slik gulvet i konsollen ikke blir så glatt.
Du ser greit Yacht floor under når du åpner luka på konsollet.
Jeg synes interiøret tar seg bedre ut med konsollet, men stor praktisk nytte bortsett fra det har den nok ikke...

Ser ut som på dette bilde at det er et egent gulv til center console? Eller er det bare det vanlige teppegulvet jeg ser?

El-boy

Sitat fra: Cookie Monster på søndag 31. mai 2015, klokken 11:57
Hmm ok. Trodde det uansett var det teppe greiene under yacht gulvet slik at man tok ut gulvet slik at det ble teppe under ved montering. For hadde vært bedre det siden det er mindre glatt en yacht gulvet.
Legger ved noen bilder av senterkonsollet. Tatt med mobilkamera så kvaliteten er ikke all verden.

Lurer på hvor du har det fra at Yacht floor er glattere enn gulvteppet? Jeg kunne iallefall legge fra med nøkler, mobiltelefon o.l. uten at det føyk fram og tilbake på Yacht floor som det gjorde på original teppet. Yacht floor er laget av materialer med høyere friksjon, det gjelder også piano svarte mellom gummi stripene.

Dennis

Takk for bilde og bekreftelse på at det blir montert over.

Kan ikke legge noe på yacht gulvet uten at det sklir rundt om kring. Gjør det helt sikkert på teppegulvet også men blir jo mindre lyd i det minste når det sklir fram og tilbake.

P85_Norway

Sitat fra: Cookie Monster på mandag 01. juni 2015, klokken 08:59

Kan ikke legge noe på yacht gulvet uten at det sklir rundt om kring. Gjør det helt sikkert på teppegulvet også men blir jo mindre lyd i det minste når det sklir fram og tilbake.

Skrur de gjennom Yacht floor for å feste console? Eller hvordan fester de den?
Tesla M3 Performance

Havebigfun

Det er vel ikke noe som står imot dine insane aksellerasjoner - isåfall må det skrus fast 8)

El-boy

Sitat fra: P85_Norway på mandag 01. juni 2015, klokken 19:24

Skrur de gjennom Yacht floor for å feste console? Eller hvordan fester de den?
Ingen synlige skruer, men er sikkert skrudd ja

finn_roen

Har Tesla blitt inspirert av Ikea?
Se likheten :D

BMW850

Stod på venteliste for CF-konsoll siden okt. 2013. Får vel bare bestille pianosort. Noen  som er i samme situasjon og hva blir prisen?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

joda

Prisen er vel 4800,- ink. montering, hvertfall det jeg har fått oppgitt av Tesla ved bestilling. (skal monteres på fredag)
TMS 85D

BMW850

Altså ingen plaster på såret. Forøvrig står det "utsolgt" på Teslashop...
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

joda

Nå har ikke jeg ventet på Carbon versjonen da, men mener at det tidligere har vært nevnt at Tesla dessverre ikke kunne gi noen avslag til de som har ventet lenge på denne.

Men ville hørt med et service center om det er noen muligheter pga den lange ventingen og kanselleringen av versjonen.
TMS 85D

finn_roen

Sitat fra: joda på mandag 08. juni 2015, klokken 22:43
Prisen er vel 4800,- ink. montering, hvertfall det jeg har fått oppgitt av Tesla ved bestilling. (skal monteres på fredag)
Det stemmer nok, jeg fikk min montert for en mnd siden, og betalte 4800kr ink montering.

HelectriC

Sitat fra: finn_roen på tirsdag 09. juni 2015, klokken 06:19
Sitat fra: joda på mandag 08. juni 2015, klokken 22:43
Det stemmer nok, jeg fikk min montert for en mnd siden, og betalte 4800kr ink montering.

fikk faktura idag på 4800.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

HelectriC

er det flere som har problem med å åpne skyveluken? i min må jeg bruke ganske mye krefter for å åpne den, føles nesten som det er noe kant eller annet som er i veien. må bruke uforholdsmessig mye kraft. etter å ha jobbet flere år med denne del, hadde jeg forventet lit mer premium. ser ikke ut å være rocket science når jeg ser ned i konsollen, men den føles mer å komme fra en Dacia. i en premiumbil skal det føles som du åpner en flott møbel (mener jeg), men slik er det ikke i Model S.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA