Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mine første timer i min egen Model S!

Startet av Trond Arve, torsdag 19. desember 2013, klokken 21:57

« forrige - neste »

Trond Arve

En trivelig bergenser er interessert i min P106, men det er et litt langt fra Son til Bergen. Noen med P106 eller Saxo i Bergensområdet som har lyst og mulighet til å vise fram bilen sin? Han tenker å kjøre Radøy - Mongstad. Finnes det forresten verksted som kan disse bilen i Bergen?
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Bobbulf

Sitat fra: Trond Arve på onsdag 11. desember 2013, klokken 20:49
En trivelig bergenser er interessert i min P106, men det er et litt langt fra Son til Bergen. Noen med P106 eller Saxo i Bergensområdet som har lyst og mulighet til å vise fram bilen sin? Han tenker å kjøre Radøy - Mongstad. Finnes det forresten verksted som kan disse bilen i Bergen?
Har sett det står endel elbiler på Alvøen kai rett utenfor Bergen sentrum. Jeg kjenner ikke til hvem det er sine, men du kan jo feks prøve å ringe Diesel og Elektro Service som holder til i samme bygget og spørre, de vet det helt sikkert  :)
https://www.google.no/search?q=Diesel+og+Elektro+Service+alv%C3%B8en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb&client=safari#hl=nb&q=Diesel+og+Elektro+Service+alv%C3%B8en
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA