Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Parksensorer + Ryggekamera

Startet av kimnaess, tirsdag 17. desember 2013, klokken 15:31

« forrige - neste »

Real EoN

Merkelig at man må dra inn politikk og politiske parti her, jeg har selv alltid stemt FRP. Skriver dog aldri nedverdigende eller dømmende mot personer som stemmer langt til venstre i norsk politikk !!
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

Gjermund

Sitat fra: gbzdoc på mandag 09. desember 2013, klokken 23:50
Stemte sikkert FRP ved siste valg i den tro at alle bommene skulle fjernes umiddelbart, og sitter nå i saksa med en dieselbørse med 4x4 og aerodynamikk som en brunost...

Altså: Misunnlse, men lever i fornektelse. ;-)

Jeg tror det er en misunnelig sosialist som ble sur fordi det går ann å kjøpe noe bra uten å betale avgifter.

Sirup

Sitat fra: ElRey på tirsdag 10. desember 2013, klokken 12:30
Det er ikke bare Tesla-eiere som får kommentarer. Jeg har kjørt elbil lenge og har alltid moret meg med kommentarer. De fleste kommer fra FRP-sympatisører, så ikke dum paralell der tidligere i tråden.
Det er alltid gøy å bygge videre på fordommene deres.

Kan du ikke holde drittsekkoppførselen din unna Elbilforumet? Fordommene er det du som står for.
VW e-Golf
Tesla Model X75

mgarm

Sitat fra: Askøy på tirsdag 10. desember 2013, klokken 13:30
Det er ikke bare Tesla-eiere som får kommentarer. Jeg har kjørt elbil lenge og har alltid moret meg med kommentarer. De fleste kommer fra FRP-sympatisører, så ikke dum paralell der tidligere i tråden.

Kan du ikke holde drittsekkoppførselen din unna Elbilforumet? Fordommene er det du som står for.

+1
Og har du spurt dem om hvilket politisk standpunkt de har?

drFloyd

Sitat fra: Askøy på tirsdag 10. desember 2013, klokken 13:30

+1

Joakim Sveli

Jeg omgås veldig mange politikere på jobb og fritid, så mine tidligere gjengitte uttalelser er ikke basert på fordommer eller spekulasjon. De er basert på erfaring. Jeg har jobbet med klima noen år og får regelmessig slengbemerkninger fra en gruppe mennesker som i mange tilfeller er FRP- politikere eller -tilhengere. Fordi jeg tar tar opp denne typen mobbing og uthenging skal jeg bli kalt drittsekk og bedt om å holde meg unna forumet? Hva slags holdninger er dette?
Ansatt i Fortum Charge & Drive Norge
Har kjørt 64000 km i Think (2008), solgt sep2011-  Har kjørt 69000km Leaf (fra nov 2011-okt 2014)- 
Kjører TMS 60, 2014 mod, kjørt 71 000 per jun 2016

kimnaess

Sitat fra: bmw i3 på tirsdag 10. desember 2013, klokken 12:06
Det at enkelte kommer med negative kommentarer om Tesla eiere er vel ikke bare merkelig.  Hvor mange Tesla eiere går rundt og skryter hemningsløst av Teslaen sin?  Stort sett alle tenker jeg.  Tenk dere dersom eierne av alle biler i Norge som kostet over en million skrøt like hemningsløst av bilen sin i tide og utide til alle de snakket!!!!  Jeg hadde i hvertfall blitt litt lei til slutt!!!!!
Husk at Tesla S fremstår som en "overklasse" bil, da må man regne med noen sure kommentarer fra misunnelige ikke eiere.

Det finnes ingen Model S i Norge som koster over 1 million, da har de evt brukt mye på felger....

Forøvrig er jeg ikke støtt, har hatt dyrere bil tidligere, og nei, jeg snakker ikke om Tesla hele tiden. Men vennene og kollegeaene mine tar det opp hele tiden og da spøker jeg gjerne med at jeg har anskaffet "Brannfare" skilt å henge opp ved siden av bilen når jeg parkerer
Masse morsomme fossilbiler
Tesla Roadster 2012
Tesla Model S P85+ 2013
Tesla Model S P85D 2015
Tesla Model S 70D 2015
Tesla Model X 60D 2016
Tesla Model S 60D 2016
Tesla Model X 90D 2017
Tesla Model X 100D 2018
Tesla Model 3 LR 2019

Thomas Parsli

Anonyme puddinger som krangler om politikk og bruker ord barna mine ikke får lov til å bruke...
Er det her de havnet, etter at avisene sluttet med anonyme kommentarer?

Kanskje på tide å slette hele denne tråden?

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Lokführer

Hva hvermansen og idiotene som kommenterer i Dagbladet sier bryr meg lite, men når bilelskere, motorfrelste, elbil-skeptikere, motorpressen og yrkessjåfører er fra seg av begeistring, ja det bryr meg ganske mye. De sier slik som: Jøss, nå skjønner jeg hva som fremtiden vil bringe.
Jøss, girkasse er jo såååå 2012.
Jøss, dette er faktisk den beste bilen jeg noen gang har kjørt.
Jøss,  for en bil!
Jøss, det er jo som å sitte på i et fly, bare raskere.
Jøss, merkelig når det er helt lydløst.
Jøss, jeg har visst en fossilbil som skal annonseres på finn.no, og det litt brennkvikkt!
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Oreo

Yeezuzz, hold nå for Guds skyld politikk (og religion!) ute av diskusjonen om slengbemerkninger og andre tilbakemeldinger vi får.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

OddB

Sitat fra: Oreo på tirsdag 10. desember 2013, klokken 14:20
Yeezuzz, hold nå for Guds skyld politikk (og religion!) ute av diskusjonen om slengbemerkninger og andre tilbakemeldinger vi får.
He he , der gikk du og i fella ;) .Ellers helt enig med deg. Medlemmene i dette forumet representerer garantert hele det politiske spektret så det lønner seg å holde seg unna generelle karakteristikker av folk basert på antatt partitilhørighet.
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Bjørn

Sitat fra: Cirion på tirsdag 10. desember 2013, klokken 12:57
Hvorfor så negative mot FRP sympatisører? Er da mange FRP'ere som har TMS?
Jeg hører kun negative kommentarer fra AP(ekatter)...

+1

teslaslaven

Sitat fra: ElRey på tirsdag 10. desember 2013, klokken 14:00
Jeg omgås veldig mange politikere på jobb og fritid, så mine tidligere gjengitte uttalelser er ikke basert på fordommer eller spekulasjon. De er basert på erfaring. Jeg har jobbet med klima noen år og får regelmessig slengbemerkninger fra en gruppe mennesker som i mange tilfeller er FRP- politikere eller -tilhengere. Fordi jeg tar tar opp denne typen mobbing og uthenging skal jeg bli kalt drittsekk og bedt om å holde meg unna forumet? Hva slags holdninger er dette?

For det første: Mine kondolanser hva angår din omgang med poltikere.

For det andre: Hold gjerne de småbrune, åndselitistiske holdningene dine for deg selv. Dette har ingen ting med FrP å gjøre. Om man skal trekke dette videre er det vel (dine venner i?) Rødt og SV som er mest sinte på oss som kjører over snittet fine biler.

PS: Glem heller ikke middelmådighets- og misunnelsespartiet kjent som AP  8)

drFloyd

Sitat fra: OddB på tirsdag 10. desember 2013, klokken 14:31
Sitat fra: Oreo på tirsdag 10. desember 2013, klokken 14:20
He he , der gikk du og i fella ;) .Ellers helt enig med deg. Medlemmene i dette forumet representerer garantert hele det politiske spektret så det lønner seg å holde seg unna generelle karakteristikker av folk basert på antatt partitilhørighet.

Helt enig. Jeg synes ikke man skal blande politikk og politiske diskusjoner inn i dette forumet. Til det fins det nok andre arenaer å boltre seg på for de som er interesserte. Her diskuterer vi bil - og på akkurat disse sidene fortrinnsvis Tesla Model S!

Espen Hugaas Andersen

Det er ikke noe behov for å gjette på andelene partitilhørighet på forumet: Meningsmåling på forumet

Høyre-velgere er den desidert største andelen, fulgt av FRP-velgere og Venstre-velgere. Andelen rød-grønne velgere ligger på kun 13,2%.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA