Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Er alle like fornøyd?

Startet av jsu224, tirsdag 17. desember 2013, klokken 11:12

« forrige - neste »

jsu224

Dette tas med FULL styrke fra Tesla nå. Europa og USA er alert og jobber på spreng. Fikk nettopp telefon fra en hyggelig dame i Nederland som jobber med saken i kveld også.

Jeg tror det er en privat aktør som har oppdrag for St1 som har fraktet bort bilen... Jeg nekter å tro noen har stjålet en død 2tonn klump som dette sånn uten videre.

Og da går jo min frykt på hvordan den er håndtert...

Muffinman

I så fall lar de ikke gresset gro under føttene sine. Var det en time den stod forlatt?

jsu224

Sitat fra: Maartensommer på mandag 09. desember 2013, klokken 22:16
Skal ut å kjøre nå, så jeg skal holde utkikk etter den.  Kan du bekrive bilen noe mer.  Felger, spoiler etc

P85 blå. Matte MSW 19" felger med sort alloygator. Møkkete er den også dessverre..

Har carbon spoiler. Pano tak. Beige skinn.

Nye gummimatter i bagasjerommet  :o

jsu224

Sitat fra: Muffinman på mandag 09. desember 2013, klokken 22:23
I så fall lar de ikke gresset gro under føttene sine. Var det en time den stod forlatt?

Ja ca en time. Ble bare kjørt til Skøyen, fikk leiebil og kjørte rett til Furuset.

Stellar

Veldig kjipt, men også veldig spennende. Ser frem til hvordan dette ender, og tror som andre her at bilen dukker opp :-)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

jsu224

Sitat fra: Stellar på mandag 09. desember 2013, klokken 22:27
Veldig kjipt, men også veldig spennende. Ser frem til hvordan dette ender, og tror som andre her at bilen dukker opp :-)

Jeg tror også den dukker opp. I hvilken tilstand er jeg mer bekymret for....

Stellar

Hm, ja. Hvis noen private aktører har drete seg ut som vi sier i Bergen, sitter de kanskje og svetter og tør ikke si det til noen.. >:(
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

petersv

Alle taua biler skal meldes inn til Politiet av selskapet som gjøre det, så de finner nok ut av det snart.

Woods

Først: Håper dem finner bilen din i god stand!! Utrolig kjip opplevelse.

2. Skulle "ønske" dette skjedde med Bjørn på forumet. Bare tenk den spenningsfilmen... sitter allerede å trykker F5 bare på denne tråden!

jsu224

Breaking: RFC har tatt bilen! Nekter å gi den ut før de får fullt oppgjør. Tesla drar dit i morgen og setter i gang lading etc.

Glad den kom til rette, men er bekymret for regninga og hvordan bilen er behandlet...

men dere... TESLA har vært fantastiske!! Det er sikkert 10 forskjellige som har ringt meg i kveld fra inn og utland.

Et Tesla barn blir ikke overlatt til seg selv!!!  :)

jsu224

Sitat fra: Woods på mandag 09. desember 2013, klokken 22:47
Først: Håper dem finner bilen din i god stand!! Utrolig kjip opplevelse.

2. Skulle "ønske" dette skjedde med Bjørn på forumet. Bare tenk den spenningsfilmen... sitter allerede å trykker F5 bare på denne tråden!

Vurderte film jeg også..men dere ville bare sett sipping, grining og stygge raseriutbrudd så jeg lot det være..   :P

Gæsjan

TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

MrDriveby

Sitat fra: jsu224 på mandag 09. desember 2013, klokken 22:48
Breaking: RFC har tatt bilen! Nekter å gi den ut før de får fullt oppgjør. Tesla drar dit i morgen og setter i gang lading etc.

Glad den kom til rette, men er bekymret for regninga og hvordan bilen er behandlet...

men dere... TESLA har vært fantastiske!! Det er sikkert 10 forskjellige som har ringt meg i kveld fra inn og utland.

Et Tesla barn blir ikke overlatt til seg selv!!!  :)

Det er godt å høre ;D Mn at en bil stopper kan vel ingen for! Så RFC får slippe den ut på veien igjen!
Btw, hvilken høyde sto bilen i da du forlot den? Med tanke på tauing osv? Budre automatisk gått i Very High hvis man satt den i tow:P
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Rawen76

Var det ST1 som hadde bestilt tauing siden du sto på plassen deres?
P85 Grå | Tech | Luft | Pano | Park | Lyd | Dobbeltlader | Lys | Vinter | Sort skinn/carbon | 19" |
Finalized 07.10.2013 | Vin nr. 08.10.13 | under produksjon 14.01.2014 | Produksjon fullført 21.01.2014 | Levering 17.03.14 |

2000 Honda VFR800, rød med 33000km, selges.

Havebigfun

Er det videoovervåkning på St1?
Det gikk veldig fort!
Kanskje Tesla skulle laget avtale med RFC- de har åpenbart bedre kapasitet for biltransport i Oslo enn NAF :o
Flott at bilen er funnet-men jeg regnet ikke med noe annet heller 8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA