Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Teknisk: Dashcam-snakk.

Startet av Grønn Bil, mandag 16. desember 2013, klokken 20:52

« forrige - neste »

Grønn Bil

Hei,

Asker og Bærum Budstikke kjører en del elbil-stoff denne uken. Som et ledd i reportasjeserien ønsker de å komme i kontakt med en hel-elektrisk familie i Asker eller Bærum. Idealfamilien er et par med barn som kun har elbil(er).

Dersom noen har tid og lyst til å stille til intervju en gang i løpet av onsdag er det flott om dere tar kontakt direkte med meg, så setter jeg dere i kontakt med journalisten.

Mvh Ole Henrik Hannisdahl
Prosjektleder, Grønn Bil
97 78 26 77
ohh@gronnbil.no

Grønn Bil

Hei igjen,

Da har vi en vinner - følg med i Budstikka mot slutten av uken

Mvh Ole Henrik

eadie

Post linken til artikkelen her når ferdig. Håper det ikke lages en misunnelsesvri på dette, som oftest er media flinke til slikt når noe eller noen har en fordel på røkla. Ligger i kortene at det er kollektivfeltmisunnelse som skal trigges
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19.

Amoss

Sitat fra: eadie på mandag 09. desember 2013, klokken 17:20
Post linken til artikkelen her når ferdig. Håper det ikke lages en misunnelsesvri på dette, som oftest er media flinke til slikt når noe eller noen har en fordel på røkla. Ligger i kortene at det er kollektivfeltmisunnelse som skal trigges

Er slett ikke sikkert det. Siden man er ute etter en hel-elektrisk familie, så er de altså ikke ute etter de som bare har en EL-bil "på si" for å "snike i kollektivfeltet", men heller noen som har tatt ett aktivt standpunkt vil jeg tro.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Anew

Budstikka dekker jo ett av de mest elektrifiserte områdene i landet, så jeg tror heller ikke det blir noen misunnelsesvinkling på det. Poenget må jo være at TMS endelig gjør elbilen til noe mer enn en køsnikemaskin.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA