Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Diffsperre?

Startet av fitzox, søndag 15. desember 2013, klokken 10:13

« forrige - neste »

fitzox

Er det noen som har noen "must have", nyttige eller bare kule gadgets/duppeditter i sin TMS? Uoriginalt, selvkomponert, modifisert eller originalt fra Tesla... Hadde vært moro å fått en oversikt over hva som finnes der ute. Finnes feks elektroniske P-skiver som kan fjernstilles med app (litt uetisk kanskje, men...)
P85 med alt utenom pluss-pakken.
Grå turbine 19" vinter Hakka R2
Grå turbine 21" sommer
Batman-bil med alt i sort
Mitt beste kjøp, ever!

dotten

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s

http://plate-flipper.com/

skal foliere, bestille vinge, og ha led 1000 m innfelt nede i fangeren. samt bag til frunken, og koppholdere bak :-) Mer kommer vel.
S85

P85D fra mars 2015

fitzox

Plate flipperen er jo en klassiker, men har verken tenkt å grisekjøre såpass eller jobbe som agent med det første...
Hva er vingen du sikter til?
Yacht floor er ikke dumt for en som meg, som synes det er helt topp å slippe midtkonsollen. Romfølelsen er mye viktigere!
Grå turbine 21" sommer
Mitt beste kjøp, ever!

dotten

Sitat fra: fitzox på lørdag 07. desember 2013, klokken 18:28
Plate flipperen er jo en klassiker, men har verken tenkt å grisekjøre såpass eller jobbe som agent med det første...
Hva er vingen du sikter til?
Yacht floor er ikke dumt for en som meg, som synes det er helt topp å slippe midtkonsollen. Romfølelsen er mye viktigere!

man kan kjøpe karbon vinge, koster 1000 dollar, ligger på en eller annen tesla side. har ikek bok merke her nå.

Jeg skal ikke kjøpe ettermontert midtkonsoll, det er hvertfall sikkert! :-D
S85

P85D fra mars 2015

laumb

Blackvue DR550GW-2CH er et must!
Får mitt i posten om få dager!

fitzox

Hvor vil du plassere det? På dashbordet eller oppe ved speilet?
Hvorfor er det et must? Skyldfordeling ifm uhell? Forsikringsmessig? (premiebesparende?)
Pris?
Grå turbine 21" sommer
Mitt beste kjøp, ever!

dotten

Jeg skal titte på cam da jeg får bilen, fintå ha ved idiot kjøring, og forsikringssaker, samt ved møte med politiet :-)
S85

P85D fra mars 2015

laumb

Sitat fra: fitzox på lørdag 07. desember 2013, klokken 19:16
Hvor vil du plassere det? På dashbordet eller oppe ved speilet?
Hvorfor er det et must? Skyldfordeling ifm uhell? Forsikringsmessig? (premiebesparende?)
Pris?

Ett foran bak speilet og ett bak (2CH har 2 kameraer).

Det er et must pga:
- skyldfordeling
- parkeringsbulker og skader (tar opp ved bevegelse foran/bak og ved dult i bilen)
- bistand i saker der info kan være avgjørende (f.eks en rans-/drapssak der det ønskes info om observasjoner/bevegelser i et område) for dom.

Ørjan Stv

Ja med amrikansk bil blir det amrikanske tilstander!! Hva med våpen feste og?? 

ebbrey

Sitat fra: Ørjan Stv på lørdag 07. desember 2013, klokken 23:32

Eller en slik?

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Thor2014

RunarBT

Trådløs ringeklokke montert i front. Finnes med innspilling mulighet for egne lyder. Trengs for å få bort fotgjengere foran bilen.;-)

MrDriveby

Sitat fra: laumb på lørdag 07. desember 2013, klokken 19:11

Hvor bestilte du 2CH fra?
Som sagt et Must!
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Ørjan Stv

Sitat fra: ebbrey på lørdag 07. desember 2013, klokken 23:50
Sitat fra: Ørjan Stv på lørdag 07. desember 2013, klokken 23:32

Eller en slik?

Hehe burde vært ekstra utstyr :)

laumb

Sitat fra: MrDriveby på søndag 08. desember 2013, klokken 00:26
Sitat fra: laumb på lørdag 07. desember 2013, klokken 19:11

Hvor bestilte du 2CH fra?
Som sagt et Must!

Først multicom siden det sto den var på lager. Fikk etter en tid Mail om at de ikke fikk den inn.

Deretter gdx.no som var klart billigst med 2990kr ink. Frakt. Det sto og "på lager" der. De kunne og informere på Mail om at de ikke får den inn. Pittasoft har fått ny nordisk distributør - så de ventet den inn i løpet av Des. Ikke godt nok.

Deretter Amazon.com (billigere enn .de & .co.uk), men siden de ikke sender det til Norge så går det via JetCarrier.

Ca. 3700kr ferdig frakta og momsa inn. 700kr dyrere enn i utgangspunktet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA