Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Type 2 ladere ved vulkan Mathallen

Startet av dotten, søndag 15. desember 2013, klokken 07:17

« forrige - neste »

dotten

Fik kdenne mailen:
Hei,

Takk for e-posten.

Ingen bestillinger med de gamle prisene vil få verken varme eller elektriske sammenleggbare sidespeil.

Dette er kunn tilgjengelig via den nye konfiguratoren.

Beklager hvis du eller din vnn har fått forvirrende informasjon.

Bilen vil dog ha manuellt sammenleggbare sidespeil.

Bra bil blir det uansett J

Ha en fortsatt fin helg.

Med vennligh hilsen

Heidi Torgnes | HQ Lead European Inside Sales Advisor

Hvorfor fikk jeg akk følelsen av at en lada kommer med varme i speil, men ikke mdoel s? :P

Kan noen svare meg på om de har varme i speil, og om noen har bilde av den gamle speccen på bestilling?
S85

P85D fra mars 2015

elnino

Jeg har varme i speilene. Fikk bilen levert 15.sept. Så varme er ikke noe nytt, elektrisk innfelling har jeg dog ikke.

dotten

S85

P85D fra mars 2015

Bjoris

Dette har vi da avdekket før at det er varme i speilene? Merkelig at Heidi hevder noe annet...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Spinner

Varme er det definitivt i mine speil :)

Det fulgte med tech pakken og elektrokromatiske speil hvis jeg ikke har feil.

dotten

Det var det jeg mente og, men ettersom hun sier noe annet så får vi vente å se. :-S Tusen takk for svar :-)
S85

P85D fra mars 2015

roaaad

Jeg har tech pakke i oktober-bil, men kan ikke se at speilene er så veldig oppvarmet.  Må varmen slås på et sted?

Spinner

Sitat fra: roaaad på lørdag 07. desember 2013, klokken 17:14
Jeg har tech pakke i oktober-bil, men kan ikke se at speilene er så veldig oppvarmet.  Må varmen slås på et sted?
De skrus på sammen med varme i bakruta.

OleJA

Sitat fra: roaaad på lørdag 07. desember 2013, klokken 17:14
Det slås på sammen med varme i bakruta. Men kan faktiske ikke bekrefte at jeg har sett noen effekt av dette på egen bil.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Muffinman

Jepp, varme i sidespeilene skulle være inkludert i tech. Har prøvd å se om noe skjer når jeg skrur på, men ikke sett antydning så langt. Min bil ble levert sent oktober.

elektrolux

Sitat fra: dotten på lørdag 07. desember 2013, klokken 15:41
Ingen bestillinger med de gamle prisene vil få verken varme eller elektriske sammenleggbare sidespeil.

Sikkert en luremail. Dobbel negativ blir jo positiv.  ;D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Cobos

Jeg mener jeg har fjernet dugg og annet fra sidespeilene med å skru på varmen i FRONTRUTA, men kan være jeg roter, pleier som oftest å skru på begge når jeg trenger varmen...

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Mr.Zero

Går det virkelig an å produsere en bil til 5-800.000,- som ikke har varme i speilene..?  ???
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

dotten

Sitat fra: Mr.Zero på lørdag 07. desember 2013, klokken 18:02
Går det virkelig an å produsere en bil til 5-800.000,- som ikke har varme i speilene..?  ???

Dette var min reaksjon også! blir bare mer og mer skeptisk til aliminiumsklumpen som kommer i apr/mai jeg :-D
S85

P85D fra mars 2015

sn0le

Mener å huske at det stod i den "gamle" teknikkpakka at det var elektrokromatiske og elektrisk oppvarmede speil.
På bilene jeg har hatt så er varmen i speilene koblet på bryteren for varmetrådene i bakruta.

Edit:
Husket feil ser det ut som.
http://web.archive.org/web/20130821203958/http://www.teslamotors.com/no_NO/models/options
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA